Kom og lek med meg da!! ;-)

Hvor ofte i hverdagen får du sjansen til å leke deg? Sånn helt ærlig… Ikke fordi du skal gjøre poden eller rampejenta til lags…Men rett og slett fordi du har lyst SELV?
Vel..nå har du sjansen igjen, til å leke deg litt, for din egen del…fordi det rister litt oppi stive muskler, høye skuldre og en muligens litt treg hverdag…. OG fordi det vil glede MEG veldig 😉
Meld deg på i Peter Pan-konkurransen min (se invitasjonen under her), og send meg et bilde. Her er et skygge-bilde som JEG har tatt…og det er mange måter å gjøre skyggebilder på…Kun fantasien som begrenser deg..

 

 

Man kan ta i bruk hvilke midler man vil..Når det gjelder andre “rekvisitter”..

 

Her er invitasjonen:

Jeg fikk inn noen bidrag i går også, men jeg trenger mange flere skal det bli en SKIKKELIG utstilling. Og jeg vet det er mange som går med noen på LUR …

 Nå er det snart tirsdag folkens!! Og jeg går bare her og tripper!! Håper du sender bildet ditt før fristen i morgen 😉

 

 

#peterpanutstilling #konkurranse #fotokonkurranse #foto #skyggefoto #skygger
 

24 kommentarer

Siste innlegg