Verdens fineste Lisbeth har bursdag i dag!!

Kjenner du igjen damen under her?

Veskemaker, amcar-entusiast og sy-mester! Lisbeth heter hun og hun lager de vakreste vesker.

Jeg har kjøpt 3 vesker av henne. To til meg selv, og en til min søster. Og jeg har brukt de helt i filler. 

 


Dette er en av dem.

Og når jeg ikke kjøper selv, så har  andre kjøpt hennes vesker til meg eller jeg har fått av henne selv.

Denne kjøpte Kjersti (Minmatgaleverden.no)  av Lisbeth og ga meg til bursdagen min i år.



Og denne fikk jeg av Lisbeth da jeg møtte henne og de andre Bergens-bloggerne i mai, rett før bursdagen min:

Jeg har møtt min bloggvenn Lisbeth to ganger. Jeg har vært i Bergen, og hun har stilt opp hver gang, og det har vært kjempekoselig.


 

Lisbeth er en flott jente. Snill, mild, rolig og grei. Jeg vil gjenta noe jeg har skrevet om henne på et tidligere bursdaginnlegg:

Lisbeth er som veskene sine: Solide, ordentlige, til å stole på, fargerike og vakre.  Det er Lisbeth!! <3

I dag har Lisbeth bursdag, så stikk en tur innom og gratuler henne, eller kjøp deg en vakker og morsom veske. Du finner henne HER

Kjære Lisbeth
Gratulerer så masse med dagen! Håper å se deg mer på bloggen din i høst. 
Kos deg masse i dag, med feiring <3
Håper vi sees i løpet av dette året også  🙂

Bursdagklemmer og kake fra meg <3

 

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner #bloggvenn #vesker #lisbethpedersen #kake

39 kommentarer

Siste innlegg