Med tunga som slips…

Skulle tro jeg var på vei i selskap liksom…Pyntet med slips og greier..Men neida..Når tunga er slips så er det mer andre fakter her i huset.. Joda, pent pyntet med lakkerte negler og rettet hår…men skallebanken truer med å sprenge skallen. Kvalm er jeg også..Så slipset funker best på sofaen akkurat nå…

Jeg håpet i dag tidlig at noen kopper kaffe og et par paracet skulle hjelpe på, for jeg ville gjerne på kafe med “skygge-venninnen” min.. Men jeg merker det sitter mer fast, så det blir ingenting.. 🙁



 

Hva er din plan for dagen?

 

 

#syk #skallebank #kafe #hvile #sofasliting

17 kommentarer
    1. Så utrolig kjedelig at du har blitt syk! :/ Idag var planen å gjøre mye, men våknet opp å var i skikkelig dårlig form selv, så jeg har sett en del episoder av MasterChef også har jeg bare slappet av! 🙂

    2. Åh nei, så ergerlig og du som hadde gledet deg sånn. Typisk at sånt skjer da. Hos meg pleier det å hjelpe å ligge på et kaldt og mørkt rom og gjerne med noe kaldt i panna, for med migrene hjelper sjelden vanlige smertestillende heller. Håper du blir bedre utover dagen, – riktig god bedring!💕

    3. Huff da, høres ikke særlig gøy ut. Håper du kommer deg utover dagen. Jeg skal slappe av, bakt et brød og koker på middagen, i kveld skal vi på fotballkamp og se på guttene. God bedring. klemmer<3

    4. Håper du er i fin form fort igjen. Hjelp så mye migrene jeg har hatt, så jeg føler med deg. Ta det med ro, for det er ikke annet å gjøre. Her er det en stille dag regnet. Klem fra meg og god bedring.

    5. Dette er vel et tegn på at skrotten trenger ro og hvile, så da får du bare slappe av i dag! God bedring. Jeg forbereder hjemreise, men drar ikke før sent i kveld – så da får jeg nyte den siste varme dagen her! 😀

    6. Så kjedelig da! Håper hodepinen gir seg, så du får en fin dag <3
      Her er planen stor; sløve hjemme 🙂 Og muligens få orden på pensumsbøker som ligger litt her og der :-p
      God bedring <3

    7. Så trasig…………. men det er nok slike ting som kommer helt uplanlagt……… som her med min verk……… da klarer jeg meg ikke bare med paracet men må ta sterkere skyts. Tramadol er tingen for meg da…………..Det gode er at ting går over 😀
      Ønsker deg god bedring, frodith!!!
      <3 klem

    8. Uff da,,nå får du bare hvile med en kald klut på panna og håpe på det sklir over utpå formiddagen♥♥ Masse god bedring snuppa ♥♥♥ Klem ♥

    9. Nei, og nei så kjedelig! mange som er syke om dagen…jeg ble forferdelig kvalm i går kveld når jeg la meg jeg også..og har svettet som en gris..var litt småsvimmel også..så er nok noe som går..Så synd du må utsette besøket, men du har jo ingen glede av det når du ikke er i form! Jeg skulle prøve å dra sammen med noen hundevenner å trene smeller med hundene..men kjenner at jeg ikke orker..og da gjør jeg det ikke..for å stresse når jeg egentlig ikke orker, da vet jeg at jeg ikke får det godt..så blir nok bare en tur i regnet, også godstolen resten..og blogg og tv..Du må ha god bedring!! og prøve å slappe av!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg