Du vet du er…

 


 

 

Er du litt energiløs i perioder?

 


 

#energi #vasking #tegninger

26 kommentarer
    1. Ikke bare litt engang..men jeg KAN utsette..og SKAL utsette…for å ikke stjele den lille energien jeg har..Så jeg er heldig sånn..Det jeg ikke får gjort i dag, kan jeg gjøre en annen dag…men skjønner at det ikke er lett for dere som jobber…det må jo liksom gjøres engang…krysser fingre for at energien kommer dalende ned i hodet på deg snart!! Svisj, svisj….jeg prøver å gi deg litt..men det spørs om det var så mye å ta av…:-)

    2. Jepp, koser meg med litt av hvert. Stille etter en hektisk ferieuke med barnebarna. Men jeg har hatt det kreativt og gøy. Her strikkes det i kvelden, og jeg tror jeg skal finne meg en deilig sjokolade! 🙂

    3. annebe: Ja, jeg håper virkelig jeg klarer et par gulver før jul 😀 Ha-ha… Skal prøve ET i morgen… Så får resten bli neste helg…Dvs ET TIL neste helg… 😉 Klemmer godklemmer <3

    4. Stort sett energiløs, så mannen vasker gulvet .. Herlig med den tunga ut av munnen..hehe.. Håper du får litt mer energi før det er ferie på deg … Lørdagsklem <3

    5. Rriittaa: Ja, jeg gjør bare det jeg… Tillater meg det.. Men jeg MÅ snart gjøre noe her 😀 Men høsten har vært helt RÅ når det gjelder rotte-race… 😛 klemmer <3

    6. natheless: Joda, den går gjennom, men jeg må godkjenne, så det tar litt tid 🙂 Det er greit med sånn godkjenning innimellom, da slipper jeg sånne tulle-kommentarer fra folk som bare sender fiske-meldinger etc 😀 Men DU skal så klart gjennom 🙂

    7. Kjenner meg godt igjen her.. Energien min er litt sånn av og på egentlig. 😀 Dropp vaskingen, nyt tiden til å bare slappe av søta ☺☺ KlemZ ♥♥

    8. natheless: Ja, akkurat kaninene fikk Hr Frodith fanget i går…så det VERSTE er tatt.. men skulle vært vasket litt… Men …får se hva jeg orker i morgen.. Blir IKKE i dag 😉 Klemmer <3

    9. Noen ganger må bare de hybelkaninene få være i fred.Sett deg ned og slapp av i stedet. Kaninene løper ingen steder. De ligger der og venter til du har tid. Klemmer fra meg 🙂

    10. fruensvilje: Nei, her blir det et gulv om dagen… sånn i perioder. Skal se om jeg orker ET rom i morgen…Men orker jeg ikke så får det vente…Jeg MÅ lade til jobb-dagene.. Ha en fin kveld Connie, strikking er ikke slitsomt så det gjør jeg 🙂

    11. Helge: Lurt å prøve å sette fokus på det positive. Det kan være mye som skjer og mye kan virke negativt innimellom, da gjelder det å ikke la seg DRA INN i det, men prøve som du gjør å tenke positivt. Da snur ting ofte synes jeg 🙂 Ut i lufta, og Kiwi er ok. Vi har også så vidt vært ute og luftet snuten i dag 🙂 Vi må også vaske, men er jeg FOR sliten, så blir det en annen dag.. 🙂 Her er det viktigst med lading om dagen 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    12. Jeg tenker mye for tiden.. Og den der mionner meg på at jeg må vaske leiligheten i morgen. Har ei slitsom uke foran meg på mange måter – mye rot i systemet den uka. Men jeg må sette fokus på det positive og tenke fremover. Tar en kiwitur snart, må ha noe melk + noen vitaminer. Ellers blir det en rolig aften. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg