Tro det eller ei!!- Avsløringen

I går la jeg ut en påstand- en “tro-det-eller-ei”-påstand. Du skulle få muligheten til å vurdere om det var sant eller ikke. Så var det sant dette da?

Dette, at jeg i fjor  fikk  75 % rabatt på alle jule-artikler  fra midten av desember måned hos Ikea- ot ut måneden?
Fordi noen hadde  tipset dem om min “fronting” av Ikea-musene/rottene  i julekalenderen min på bloggen, og fordi Ikea merket at salget av disse rottene hadde økt med mange prosent første halvdel av desember, og at de mente det skyldtes min “reklame”, og at jeg derfor fikk jeg rabatt ut måneden som en liten påskjønnelse. 
Var det sant dette??

Neida… dette var sludder og pølsevev!! Bare oppspinn..
Ren og skjær løgn… Lyver så det renner når jeg kan finne på en god historie..Men bare når det er sånne “tro-det-eller-ei”-saker på gang da. Ellers er jeg veldig ærlig.

Men jeg BURDE fått litt rabatt hos Ikea, for god reklame for fine ROTTEN-TOTTER, synes du ikke?  😉

 

#rotter #ikea #tøys #løgn #trodetellerei

19 kommentarer

Siste innlegg