Når verden er UTE etter en… ;-)

Noen ganger føles det liksom om om verden er litt UTE ETTER EN….

.

Man kjenner seg ganske liten… Det kjennes som om man jobber i motvind… som om noen spenner beina under en… som om man har stanget hodet mot en vegg, gang på gang… og er på vei å få en KJEMPE-Donald-kul….

Og sist men  ikke minst kjennes det som om verden akkurat den dagen har tatt et KJEMPEGREP rundt en..og holder en fast slik at man ikke kommer løs..uansett hvor mye man spreller og prøver å komme løs…

Men til slutt…når man har stanget en stund, og sprellet noen timer… og nektet å være med på at VERDEN skal bestemme… så slipper det plutselig grepet… Og man lander mykt som en katt på beina likevel… 

 

Det gjelder å ikke gi seg 😉

 

(En liten reprise på et velkjent tema, og fordi jeg etter en litt slitsom periode har det ganske så fint igjen. Som så ofte før 🙂 )

 

Har verden behandlet deg bra denne uken?

Lar du verden bestemme?

 

 

#tegninger #hverdager #livet #humør #endringer

15 kommentarer
    1. ladyaugust: Uff, ja jeg vet DU ikke har det veldig moro. Håper du kan få smilt litt helt inn i margen, sånn innimellom hvertfall. Med hele deg. Men jammen er det sånn at man blir filleristet litt innimellom 🙁 Sender deg mange gode tanker og sterke og varme klemmer. <3 Du er best søs <3

    2. I perioder kan det føles slik ja, men som du sier det gjelds å ikke gi seg så kommer det bedre tider igjen :)) Denne uka har det vært både fine og mindre fine ting , sånn som livet stort sett er…
      Fine tegninger som alltid, de setter en spiss på innholdet i innlegget :)) Fredagsklem <3

    3. Jepp, man må ikke gi seg! Det er uker innimellom som er sånn, men man kommer seg gjennom det. Godt du har kommet deg på pluss-siden igjen, og håper det varer lenge!👍😊

    4. Som pensjonist har jeg full kontroll og gjør akkurat det jeg vil. Men joda, jeg har vært der hvor “verden” bare ikke går den veien jeg ville 🙁

    5. Ja verden går sin gang rundt meg…men kroppen min har ikke behandlet meg godt..så den er “ute etter meg” om dagen.. Men det er gjerne sånn…ingen ting kan gå på skinner hele tiden.. Ha en god dag og helg!

    6. Hei og god morgen 😀
      Ja det gjelder å ikke gi seg – selv hvor vanskelig det høres ut. Det er nok enklere av og til, å gi seg………………kanskje?
      Bra at du har kommet igjennom den slitsomme perioden nå <3
      Ønsker deg en herlig fredag og en super helg!
      Jeg starter jobbehelg med kveldsvakt i dag 🙂
      kleeem

    7. Det er en kunst å leve, men som du sier så kommer en som regel ut av det som oppstår underveis på en god måte. Det er vel det livet handler om? Håper du får en fin dag på jobb og god helg om noen timer.

    8. Stort sett bra denne uka men pga besøk har det gått litt mye penger men det kan jeg takke meg selv for tross alt. Ellers er verden bra for meg for tiden. Menser frem til uka da jeg blir alene igjen.
      Snart blir det en kiwitur ehr og grundig tannpuss. Tannlege venter mandag så det blir en helg uten søtsaker. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg