Mens vi venter på “det hvite”… ;-)

…så er det mer enn nok av farger, morsomme vinkler og vakre ting å kose seg med.
Her er noen av bildene fra gårsdagens lille foto-safari

 

Dagen ble tilbrakt med søsters hos mamma. Men først tok vi oss en aldri så liten fotosafari, i området rundt Ås Landbrukshøyskole. Hos mamma ble det mat, kake og kaffe, og hekling av kalendergaver. En fin-fin søndag. I dag våknet jeg av meg selv kl 05:00, så nå er hverdagen igjen tydeligvis… 😉

 

Drar du på foto-safari innimellom?

Ha en strålende dag! 🙂 

 

#foto #blomster #landbrukshøyskolen #synsvinkler #farger

15 kommentarer
    1. margarites: Neida, står opp 6 til vanlig, men når jeg er stresset, og litt slitsomme perioder, så våkner jeg 5 og før også… 😛 klemmer <3

    2. Pleier du å stå opp kl 05.00? Da er det jo natt! Men alt blir jo en vane, selv sover jeg til 06.00 før min dag starter. Kjempestilige bilder du har tatt. Det er så gøy å se nye vinkler å ta motivene i. Tenk at det fortsatt blomstrer når vi er i siste halvdel av oktober. Her kom det litt regn i ettermiddag, etter uker med tørt vær. Men tror de melder tørt vær fra onsdag igjen. Klemmer <3

    3. Herlige bilder 😀 Jeg prøver å ta noen turer uten hundene, men blir ikke så ofte 🙂 Men går jeg i skogen hvor hundene løper fritt greier jeg som regel å finne litt diverse ting der å ta bilder av 😀

    4. Du finner fine fotomotiv overalt. Det fine med blogg er jo at en blir inspirert til å ta bilder og så blir de ikke bare gjemt bort i en mappe, men får vist de frem til mange som vil se. Klokken 5 er jeg i aprland, må mok bli over 7 før kroppen min begynner å tenke på å stå opp

    5. Det der er vel rød solhatt, er det ikke?? Det er mye flott å ta bilde av på denne tiden også. Jeg har pleid å ta masse små fotosafarier, men det har ikke blitt så mange dette året dessverre.

    6. Nydelige bilder søs 😀 Jeg drar sånn ca aldri på fotosafari men jeg er jo med deg her når du poster 😀 Så kos med en slik utflukt. Ha en fiin dag, i dag er det øving med superbandet såklart 😀 Gooodklæmme <3

    7. Tydelig at du koser deg der 🙂 Og fanger og deler og skravler om alt og ingenting 🙂 Jeg kan jo bestemme når jeg vil stå opp og legge meg.. og det har endret seg faktisk.. bare siste året. 🙂 Min døgnrytme har blitt litt mer like madammen sin 😀

    8. Å så nydelige bilder i sarte farger. Glad du har kost deg i helgen. Selvfølgelig drar jeg gjerne på fotosafari, så ofte jeg kan!!!! Klem 🙂

    9. Kjempe fine bilder!! og ja, det visne og stygge er igjen vakkert..på bilder.. Ja nå var helgen over, og en ny uke og en ny dag! Ha en flott dag! 🙂

    10. God morgen.Vakre blomster,kvite men fine i fargen alikavel,ja det er mange vakre farger ute no,og en blomst kan gi veldig mange forskjellige bilder og farger alt etter lys og vinkel ))
      Håper du får en fin dag på jobben )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg