Tro det eller ei!! – Avsløringen…

 

I dag tidlig la jeg ut noen påstander igjen, som det var opp til deg å vurdere om var sant eller ikke 😉
Jeg prøvde å påstå at: 

“Jeg  møtte for ganske mange år siden Øyvind Blunck, for å gjøre et intervju med han. Han var morsom, blid og veldig samarbeidsvillig under intervjuet. Jeg var ganske nervøs under intervjuet, men han var et intervjuobjekt som ga mye av seg selv, så det gikk greit å gjennomføre. 
Intervjuet ble gjort på en benk i sentrum, og varte vel en halvtimes tid”

 

  
(google)


(google)

 

Og så var det opp til deg da, å finne ut om jeg LØY eller om det var sant!! 
 

Dette er sant ja!! 
Jeg var 14 år, og han var ung og lovende. Midt i hans Klabb og Babb- periode.
Vi hadde i oppgave på ungdomsskolen å intervjue noen som hadde det yrket vi ville bli,  og jeg og venninnen min vil ville jo bli skuespillere. Så da ringt min venninne til Øyvind Blunck, som var kjent fra Klabb og Babb. Han var veldig snill og hyggelig og tok i mote oss i Oslo. 
Jeg husker det veldig godt, men tipper vi ikke gjorde LIKE stort inntrykk på han 😉

 

 

#trodetellerei #sannhet #løgn #fakta

14 kommentarer

Siste innlegg