Jeg har ikke glemt deg :-)

I dag har denne flotte jenta jenta bursdag. Og selv om hun er lite på blogg om dagen, så skal man så klart få en liten hilsen på bloggen her. 
For Linn Helen er så flott, det har jeg merket selv om jeg ikke har kjent henne så lenge og ikke SÅ nært på. Men hun gir av seg selv de gangene hun er innom på bloggen sin. Hun bor sammen med sine nydelige datter Eline. I tillegg er hun nå om dagen opptatt med å ta en mastergrad i siviløkonomi. 

 

Linnhelens finner du stadig på tur en eller annen plass, gjerne til sydlige strøk, gjerne Hellas eller Kroatia, eller bare en tur rundt i Norge for å besøke venner.  Hun er glad i en snap, og tar seg ikke selv så høytidelig 🙂 Hun er blid og god, og virker som en varm og fin personlighet

 

Så  Kjære Linn Helen: 
Gratulerer med dagen i dag!! Jeg har altså ikke glemt deg, men så ikke for meg du kom på blogg i dag siden det er så lenge siden du har vært i blogg-blokka, så jeg måtte komme meg hjem fra jobb først 🙂 
Håper du har hatt en flott dag, og at du snart er å se på bloggen din igjen!


Bursdagsklemmer fra Frodithen <3

Kjenner du Linn Helen?
Har du hatt bursdag på blogg noen gang?
Når har DU bursdag?

 

#bursdagsinnlegg #bursdag #gratulasjoner #linnhelensbloggno

 

29 kommentarer

Siste innlegg