Trekning av kalendergave bak luke nr 1

Når Salt og Pepper er i godhjørnet, og ikke gnager hull i ørene på meg med klager eller annet vis-vas, så kan de være ganske så skjønne… Det vet du som har kjent både dem og meg en stund… Innimellom er de riktig så søte, trivelige og nesten som HELT vanlige kosedyr..Og da er jeg verdens triveligste Frodith også. 


Så når morgenen startet sånn…etter alt styret med ‘”katte”-klærne hadde lagt seg:


Med to rotten-totter i det søskenkjærlige hjørnet…

 

… da var det duket for en vakker dag for oss alle 3..

Vel…det LOVET godt hvertfall…Og de har ikke oppført seg så ALLER verst i dag…Men mer om det i morgen…
 

Pepper fikk beskjed i dag tidlig om at han antagelig ble den utvalgte til å trekke  vinneren av kalendergave bak luke nr 1. Så har har “prøvd” å holde seg i skinnet i hele dag, livredd for å miste rettigheten 😉 Og det skal faktisk en del til før jeg fratar dem DEN rettigheten…
Han har gledet seg fælt, for det er MAAANGE som har svart, og maaaange som hadde riktige svar også, faktisk 30 med riktig svar 🙂  Så han får litt av en jobb nede i lua der…med å trekke med seg bare EN lapp …

Men før vi trekker vinneren- Her er svarene :

Nissen var så klart: 

 

 

 

Og det er hyggelig at noen trodde det var MEG, det tar jeg som et kompliment faktisk 😀 Men dette var så klart ikke meg, men: 

 

Og her sto det skrevet:

 

Og nå er Pepper klar som et egg her…til å trekke vinner-lappen.

I full fart farer han ned til alle lappene i lua…


 

Og jeg kan høre det romsterer der nede…. Og opp komme han drassende på en DIGER lapp, på hvem som skal vinne den første kalendergaven….Og på den lappen står det skrevet:


 

Hurra Movingon.blogg.no !!!!

Du vant den aller første kalendergaven, blant så mange som hadde riktig!!  Gratulerer!! Gaven vil bli sendt rett over helgen, og du vil IKKE fryse på ørene i vinter 🙂 

  

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Moro!

Nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 2 i morgen tidlig,kl 7, slik at alle får god tid til å kvesse klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge 🙂 Jeg har MAAAANGE kalender-gaver som vil ut å reise 😉

God natt så lenge <3

 

 

#julekalender #adventskalender #gaver #utdeling #vinner

24 kommentarer

Siste innlegg