Trekning av kalendergave bak luke nr 14

 

I dag har vi vært på posthuset for å sende noen kalendergaver selvfølgelig..Det er greit å få unna noen om dagen, så de ikke hoper seg opp… Og vi har jo lovet å sende ut fortløpende, og vi holder det vi lover.. Det er kos å vite at folk får gavene sine, og kan glede seg litt FØR jul 🙂


Salt og Pepper synes så klart det er stor stas å komme seg ut litt… Livet i Frodiths Palass er fint nok det, men ingenting er som litt luft i værhårene…

“Vi står bare her og henger litt vi da…mens du får sendt disse pakkene….”

“Eller forresten… Mer moro her oppe muligens…?”
Salt og Pepper er mer nysgjerrige enn “visse andre” til og med, og bare simpelthen MÅ få med seg alt!!

Damen på posten var nok ikke overvettes begeistret for to “mus” på disken, men da jeg fortalte at de var ROTTER ble hun mye blidere…;-) Og stilte seg nesten opp for å posere med dem…
Jeg sa NESTEN… 😉


Pepper er glad i å bruke penger, og spesielt MINE…Så han slo gjerne inn koden for å betale post-sendingen.

SÅ bar det bortover gulvet på posthuset…mot pakkeluken….

Og de gavene skal jo ut på tur, til to som vant…Og det er akkurat som Salt og Pepper trodde at når posten er frankert, så er det bare å BLI MED liksom…

At den portoen var nok for å gi DEM en tur også…
For de var nær ved å bli med pakkene inn…

Jeg måtte regelrett “ta noen grep”, så de ikke forsvant for meg…. Å bli tatt i halen er ikke noe de liker særlig godt, så de skjønte alvoret…

Og pakkene fikk reise på egenhånd ut i verden…
Det er jammen bra at det ble enden på visa, for hvis ikke hadde jeg sittet alene her når vi skulle trekke kalendergave bak luke nr 14, og DET kunne gått riktig så dårlig… 
Men nå har jeg altså både Salt og Pepper her, så nå er vi klare for trekking…

Men før vi trekker vinneren av dagens luke, her er svarene: 

Dette var så klart: 

Og denne unge mannen var min helt, da han ble litt eldre og var den beste musikeren EVER: 


Og det Salt og Pepper er overbevist om at de bakte av luft, mel og hard visping var: 

Men da skal det trekkes kalendergave her igjen, så klart… Og i dag er det hvertfall Pepper sin tur, det er HELT klart. Han mener at det er SÅÅÅ lenge siden han fikk lov…
Så her er han i farta :


 

Full fart, på små gutte-rotteføtter, sprintmester fra 2014: Mr Pepper!!!! Han sprinter da startskuddet går, og er i VIPS, fullfart nedi lua, og før jeg får sukk for meg er han oppe igjen. Stolt som en hane! Bukker og gir meg dagens lapp, på hvem som vinner kalendergave…

Og på vinner-lappen han gir meg står det: 

 

Hurra!!! Gtdua.blogg.no !!!!! 
I dag var det deg!! Du vant kalendergave i dag!! Den kommer i posten så fort beina til Pepper klarer å få kommet seg dit, med en en stor pakke på ryggen…
Gratulerer!! 

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Det er veldig koselig at så mange liker kalenderen,og gleder seg over den 🙂
Jeg setter stooooor pris på alle som er med og kommer med koselige kommentarer, selv om jeg selv ikke er så tilstede DER ute om dagen med svar og sånt 🙂 

Nye muligheter for å få kalendergave i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 15 i morgen tidlig og åpner kl 07:00..Jeg har jo åpent fram til kl 22, så det skulle være godt med tid til å rekke å svare.Tror du ikke?
Jeg har fremdeles 8  kalender-gaver igjen, så jeg håper mange fortsetter å være med 🙂 

God natt så lenge <3

 

 

#kalendergaver #julekalender #adventskalender #gaver

13 kommentarer
    1. Gratulerer til Gtdua.blogg.no!
      Puh, godt de ikke forsvant og ble med alle pakkene. Jeg hadde arbeidsuke på postkontoret i 8. klasse, og det var mest fordi jeg var så spent på hva som var bak skranken og alle postboksene, hihi.

    2. Ååååå, var det David Bowie!! DET burde jeg ha sett. Og nå skjønner jeg jo det med øynene. Sukk. Han er en fin fyr, og så mye bra musikk han har laget! Vel vel, gøy å se rottene på postkontoret. Du er tøff som tar bilder overalt, hehe. Men, når vier over 40 er det jo ikke vits i å være redd for noe mer. Ja over 40, for du er jo fremdeles over førti. 🙂 klemmer<3

    3. Hjertelig takk, så artig å vinne, og det var jo ikke bare denne jeg vant i dag. I tillegg til quizen “vant” jeg en billett til konsert med KORK fra søstera mi også.

    4. Oj…ja du må passe på de rakkerne..så de ikke blir borte i julestria..Så kjedelig det hadde blitt uten Salt og Pepper! Gratulerer til vinneren! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg