Trekning av kalendergave bak luke nr 21

I dag har vi prøvd sko her, tresko, som vi kjøpte for noen uker siden… 
Fine å ha til julenisseantrekket tenkte jeg…Og fine å ha på sommeren, på vei til stranden..

Men det var ikke bare -bare å gå med tresko på glatte gulv skal jeg fortelle deg, og de er litt vaklete i tillegg, høye hæler på et vis….

Det var sutring over “en lav sko”….
“HJÆÆÆLP meg Frodith!! Ta meg opp!! Jeg trenger STØØØTTE”

Salt prøvde å STØTTE seg litt til Pepper, for liksom å komme seg opp på riktig måte på skoene..Men hun bare vrikket beina i ett sett…

Hun TYNTE Pepper… Trykket han ned i bakken… Og brukte han som krykke nærmest..


Til hun til slutt SATTE seg på han!!! For å slippe å stå på de “vanskelige” skoene overhode…Hun brukte han som hest liksom: “Hyppla-hopp!!”

Og så ble han brukt som PUFF, en liten krakk!!! Han sa ingenting….

Bare lå HEELT stille…

Men da tok Frodithen grep… Og lot Pepper bruke skoene..

Og han klarte det ganske så bra…Trengte bare et lite puff i rumpa… 

…så sto han så flott… Han er et naturtalent.. Vrikket ikke beina i det hele tatt!

“Jeg er klar for SCENEN Frodith.. Jeg kan bli STEPPER jeg!! Eller jeg kan ta en liten støvel-dance


Så nå lurer han på HVILKEN scene han skal starte å jobbe ved… 
 

Men DU trenger ikke lure lenge på hvem som vinner kalendergave for luke 21 , for den skal trekkes NÅ!!!
Og det er Salt som skal få trekke vinneren i dag, fordi Pepper trakk i går.. Og dessuten har hun vært rimelig grei i dag..
Men før vi trekker vinneren…
Her er svarene: 

Dette var så klart: 

 

Og denne unge damen spilte i Friends og heter: 

Og i hjertet her stod det så klart: 

 

Og nå er Salt klar som et egg her!! Står og tripper…Så det er bare å sende henne i lua…for å trekke den 3. siste kalendergaven…

Hun løper rundt nedi der, og kommer opp igjen…halende på en fin-fin lapp…og på den står det: 

 

 

Hurra!!! Ellen!!!
I dag var det deg!! Du vant kalendergave i dag!! Og du har vært flittig med på mange luker, så det var koselig 🙂 
Jeg kommer på mailen din og hører hva adressen er. 
Gratulerer!! 

 

Og til alle som var med i dag:

Det var dagens trekning. Tusen takk for at du var med!! Det er veldig koselig at så mange liker kalenderen i år,og gleder seg over den 🙂
Jeg setter stooooor pris på alle som er med og kommer med koselige kommentarer. Nå er det 2 dager igjen med utdeling av kalendergaver, så du har fremdeles sjanse til å vinne. 

Jeg legger ut luke 22 i morgen tidlig og åpner kl 07:00..Jeg har jo åpent fram til kl 22. Den siste dagen blir 23. desember her hos meg.

GOD NATT <3

 

#kalendergaver #julekalender #adventskalender #gaver #jul #saltogpepper

11 kommentarer
    1. Gratulerer til en ny vinner! Tresko er ikke så lett å gå på, men øvelse gjør mester. Innen sommeren og badesesongen skal du se at dine firbente (eller tobente) rottevenner tramper i vei med stødige skritt 🙂 Nå er det natt her. Klem <3

    2. Tresko er ikke enkelt, det er helt sant. Både glatt, og høyt og vaklete. Jeg har pørvd, så jeg kjenner igjen det der 😛 ha ha..
      Gratulerer så mye til vinneren 😀

    3. Gratulerer til Ellen som vant :).
      Oi, oi…så mye happening hjemme hos deg, skal si pepper fikk kjørt seg som både krykke og krakk, jammen var han tålmodig. Forstår jo at salt ikke syntes det var lett å gå med tresko, en kan jo ikke ha talent for absolutt alt, hun er jo så flink til så mye annet. Pepper var virkelig et naturtalent.

    4. Gratulerer til vinneren !!!
      Åååååå bare to luker igjen……………..tiden har fløyet avsted 🙂 Håper jeg har vinnerlykke snart nå daaaaaaaaaaaaa 😀 hehehehehe
      Uansett vinnerlykke eller ikke – jeg storkoser meg med kalenderen din 🙂 God klem tiil deg!!!!

    5. Sorry..jeg rakk ikke i dag heller jeg..ligger etter på blogg lesing i dag også..men jeg har ihvertfall fått julen inn i stua! Du får til så mye fint med rottene! helt herlig!! Gratulerer til vinneren!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg