Jeg er en heldiggris :-)

I går fikk jeg en kjempefin gave av Oslopadda og Mammaen til Lille Supermann: mine to venninnner. Det er de to jeg var i Stavern med i sommer, og jeg tror nok de kjøpte dette herlige katte-paret der. Jeg synes ALT der inne var fint, og uttrykte kanskje det. Men jeg ble skikkelig overrasket over at dette paret lå under juletreet. Gledelig overrasket <3

 Det passer så fint her hos oss..

Det skjønner du kanskje når du ser hva vi har rundt omkring her i den bittelille leiligheten vår 🙂

Jeg elsker en litt naivistisk stil… så disse kattene føyde seg bare rett inni i den stilen <3


Jeg er en heldiggris jeg!

 

Ellers har jeg kost meg ved “RØRET” ved Operaen, to ganger siste døgnet: Litt kan du se HER, om du ikke har fått det med deg. Og litt kommer i morgen. “Røret” er et supert foto-motiv!

 

#gaver #heldig #katter #kunst #naivistisk #interiør #julegaver

18 kommentarer

Siste innlegg