Glede OVER og glede seg TIL :-)

2017 har jeg faktisk gledet meg til!
Jeg er ikke helt sikker på hvorfor, men jeg liker det at det er NYTT, tomt, som jeg kan fylle opp med GOD-saker.. Men det er også en følelse et sted inni meg… på at dette året blir BRA! Det ligger noe og venter på meg i det, det er jeg SIKKER på…
Og jeg vet at JEG skal gjøre MITT for at det skal bli bra, mesteparten gjør jeg selv…Så nå hopper jeg litt i glede her, for det er mye å glede seg OVER og å glede seg TIL

 


Det er viktig å glede seg over de små tingene i hverdagen. Det er nemlig mye hverdag å ta av.
– Akkurat nå gleder jeg meg over at jobben har begynt igjen faktisk. Det var en hyggelig dag, om enn litt trøtt. 
– I tillegg gleder jeg meg over at så mange ville være med på den lille hemmelige utfordringen min. 
Har du lyst å være med, men ikke har fått det med deg, gå inn på linken, så kommer du rett til innlegget. 

Når det gleder å glede seg til, så har jeg allerede et par av dem også, som ligger foran der og pirrer:
– Jeg skal i 50-års-lag til en tidligere kollektiv-bofelle
– Jeg skal til Tromsø i februar, med søsters, for å shoppe, gå på kafeer og museer , og fotografere nordlyset. DET har jeg ikke gjort før, selv om jeg bodde 3 år i Alta. 
– Jeg skal på reunion -fest til sommeren, med gjengen fra folkehøyskoleåret mitt, på Romerike. DET blir moro det!

Har du noen ting du gleder deg over, og gleder deg til nå om dagen?

 

#glede #framtid #hverdagen #livet #tegning 

17 kommentarer
    1. Aller først, så ønsker jeg deg et fantastisk godt nytt år både fra meg her på passion4lifeandtravel og passion4therapy <3.
      Jeg og bare elsker et nytt år og ny muligheter. Jeg bruker alltid romjulen til å tenke over året som har vært, finne mest mulig å være takknemlig over, lage nye drømmer, delmål og mål, så deilig å ta fatt på et ubrukt år <3. I år ønsker jeg at jeg prioriterer mer tid til kos og avslapning <3.

    2. Jeg gleder meg også over at vi har et helt nytt år, som kan fylles opp med mye gøy og spennende. Om et par uker skal jeg og bestis Anne på konsert med Knut Anders Sørum, og DET gleder jeg meg til. Sååååå ser det ut til at en drøm jeg har hatt i mange år skal gå i oppfyllelse, nemlig å reise en tur til Scotland…. Sånn en gang i august en gang :o))

    3. Jeg gleder meg over en vel overstått flott jul…. og jeg gleder meg til f.eks. å reise til Trondheim og besøke prinsessa i februar, og en konsert med Odd Nordstoga i juli……………. <3

    4. fruensvilje: Island, det har jammen jeg lyst til igjen også 🙂 Og du har litt annet å glede deg til også, men det vet du ikke ennå 😀

    5. Ja det er nok viktig at man ser de små gledene også..jeg aner ikke hva jeg har å se frem til..ingen store planer..annet en en ny bobiltur til sommeren for å se mer av Norge! Så herlig å ha noen planer..men jeg liker meg best uten for mange planer.. Gleder meg til hemmelige greiene dine da..hihih .Ha en god ny kveld!

    6. kjekt å glede seg til noe ja ) jeg gleder meg til Islandstur med søster og svoger i sommer,den hemmelige utfordringen får vi nå se om jeg gleder meg til når jeg hvet hva det er hi hi

    7. JA! Jeg blir med på den lille hemmelige utfordringen 🙂
      Åh Tromsø – nordlys – ……………………………….aaaaaa herlig !!!!!! Det blir toppers 😀
      Ja jeg har litt forskjellig å glede meg til jeg også 😀 Og håper mange gleder kommer overraskende på 😀
      klem

    8. Høres ut som du har et spennende år å se frem til – gleder meg til å få lov til å være med på turene dine 🙂 Den største planen jeg har så langt er bursdagsgaven til søster’n, som er en opplevelse, tørr ikke å si mer, just in case, hun plutselig skulle titte innom :-p Men den tror jeg blir bra! Ellers gleder meg bare masse til et nytt år, med nye muligheter 🙂

    9. Høres veldig lovende ut, hva du har på tapetet i dette året 🙂 Jeg har jo ikke kommet sålangt at jeg har fått laget et blogginnlegg på lenge.. men det kommer nok 🙂 Lykke til med gledene, både mot og til og over 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg