Hemmelig-utfordringen…. ;-)

Vel…nå er den i gang…så ikke fullt så hemmelig lenger..

Du husker kanskje at jeg i fjor hadde veldig morsom lek med ballonger UTE? Omtrent for et år siden..?


Vel…jeg tenkte det var gøy om jeg fikk med mange bloggere på en liten utfordring, uten at de visste hva de sa JA til å være med på.. 
Og det var 20 stykker som meldte seg, tøffinger som tok utfordringen på strak arm uten å ane NOE som helst… Og 20 stykker som har fått ballonger og en utfordring i postkassen sin hjemme..
De som ikke har egen blogg blir vist her på min blogg 🙂 Sånn når jeg er klar.

Jeg sender deg videre med linker, til de som har deltatt og gjennomført, etterhvert som de kommer. Så får dere se hvordan de har tolket oppgaven: 


Utifriluft.blogg.no

Tvv.blogg.no

Gtdua.blogg.no
Matogkakeoppskrifter.blogg.no
magiskliv.blogg.no
fruensvilje.blogg.no
maikensnattblogg.blogg.no
minmatgaleverden.no

 

 

#challenge #blogg #utfordring #ballong

 

40 kommentarer

Siste innlegg