Siste sjanse- snart er toget gått!!

 

Det gjelder å nå fram til togene i tide.. Det gjelder å ikke stå langt oppe i bakken, med tunga hengende som et slips ut av gapet, snappende etter luft, når man hører konduktøren blåser i fløyta…
Det gjelder å løpe det remmer og tøy holder, og rekke fram FØR toget går… 
Da kan man sette seg ned å nyte turen…

Så altså: Om du skal nyte turen JEG snakker om, så er det siste sjanse nå…for toget går SNART…I morgen er det i sving ned bakken i blogg-blokka…Og da kan du da virkelig ikke stå der på morgenen, utafor blogg-leiligheten,  med angeren skrevet over hele deg:


“Jeg rakk det ikke!! Jeg fikk aldri deltatt i karneval på blogg!!”


For når du tenker etter: -Hvor ofte har du deltatt i karneval på en BLOGG liksom??


Så da er altså konduktøren ute med fløyta si…Eller klovnen ute med reve-streker…
Hvertfall er dette ca den siste påminnelsen om karnevalet som er lørdag her i blogg-leiligheten. Du er så klart invitert til å delta, og da trenger du bare kle deg ut bittelitt og komme bortom..


Så her er invitasjonen igjen: 


Håper å få masse flotte bilder i løpet av dagen <3

#karneval #karnevalstog #parade #utkledning #lek #moro

7 kommentarer
    1. Mia: Du kan fremdeles rekke det om du har en hatt og et par solbriller eller liknende 🙂 hvis du vil. Fristen kan drøyeste til midnatt 😉

    2. Håper mange blir med! Det er ikke så mye som skal til for å delta, – jeg har bare hatt på litt ansiktsmaling. Fine bilder av deg, med herlig oransje klovnehår! :o)

    3. Er ikke helt sikkert det blir noe fra meg..føler jeg ikke er i karnevals modus..men håper mange andre slenger seg på.. ha en god dag!

    4. God morgen! Jeg håper jeg rekker toget, for vi satt i en evighet og prøvde å sende i går kveld. To “teknikere” deriblant en litt bedre enn den andre, gjorde det de kunne for å få bilde av gårde. Håper det kom frem, måtte sende fra en annen mail og håper den virket. Ønsker deg en finfin fredag. Her er jeg på jobb alt og klar for eventyrfest hvor 17 småtroll skal opptre 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg