Frodiths lille vår-challenge- Skygge

Noen av dere har sikkert sett bildet under her hvertfall NOEN ganger…Men du som har sett det før får bare holde ut med meg. 
Dette er nemlig et av stolthetene mine. 
Alle vet at jeg er Frodith Pan, og at jeg har egne Peter Pan-utstillinger/skyggeutstillinger her om sommeren..
Men alle vet også at jeg er rimelig opptatt av speilinger, både fra mennesker, dyr og bygninger..

Når jeg da klarer å få til skygge OG speiling i ETT bilde, da var liksom toppen av lykke nådd, den vårdagen i 2015.. 

 

Solen skinte, snøen var smeltet nesten ferdig og vår-fuglene sang i vilden sky <3

Skygger er en veldig rar ting egentlig:
Når du er ute og går og en svart skygge dukker opp, så er det egentlig ikke mørke du ser…men lyset…

Ha en strålende torsdag- når er det snart helg! <3

 

 

 

#fotochallenge #foto #fotoutfordring #skygge #vår

 

21 kommentarer

Siste innlegg