Løfter om nye sprell….;-)

Snart er Frodiths lille Vår-challenge forbi.. Bare en dag igjen for meg..
Noen synes det er trist at challengen er over,  og ville gjerne lovprist våren en stund til. 
Det er koselig å høre at folk har kost seg. Og de som kjenner meg, vet at det blir nok ikke SÅ lenge til det kommer noen nye sprell fra denne kanten.


Jeg liker å sprelle litt, så lenge det  ikke er på treningsstudio… 😉 he-he…

 

 

I tillegg vil jeg jo legge ut linkelisten, over de som er med på challengen min som snart er ferdig…
Ingen nyankomne i dag… Men.. det var en som gjerne ville begynne fikk jeg vite i går… Så vi får se om det kommer på noen flere..
Her er dagens linkeliste…og en forklaring på hva challengen går ut på, til deg som er helt ny her…:

“Vi er altså en gjeng som driver og priser våren, og livet, og lekenheten…og ikke minst FOTO!! Det er altså en foto-challenge, som mange har kastet seg på..
Jeg har laget en liste med 8 stikkord. De som er med legger ut et bilde pr dag på egen blogg,  utifra hvordan de tolker stikkordene. Mange er nå med, men det er ikke for sent å bli med om du skulle få lyst

Det er SÅÅÅ moro når mange engasjerer seg og blir med, og det er veldig gøy å se på de forskjellige bloggene og hvordan de forskjellige bloggerne løser oppgavene.”


Her er listen over oppgavene, hvis du skulle få lyst å være med:

Og gi meg et vink om du vil være med, så sjekker jeg bloggen din, og linker inn til deg 🙂

Her er ny og oppdatert liste over de som er igang, på en av dagene på listen.
Gå inn på linkene, og finn de ulike bloggernes tolkninger.

Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no
Pittbulljedda.blogg.no
Evaswindow.blogg.no
Etdiktomdagen.blogg.no
Natheless.blogg.no
Fruensvilje.blogg.no
Etvennligpuff.blogg.no
rriittaa.blogg.no
stavangerinmyheart.blogg.no
søtmonsen (matogkakoppskrifter.blogg.no)
wenchepia.blogg.no
margarites.blogg.no
Elevele.blogg.no
fotogurua85.blogg.no
utifriluft.blogg.no
Khjertaas.blogg.no
dedicat.blogg.no
toveshobbykrok.blogg.no
sirisyrom.blogg.no
annebe.blogg.no
rpandda.blogg.no
midtlivskrise.blogg.no

 

#fotoutfordring #fotochallenge #foto #challenge #linkeliste #vårchallenge

8 kommentarer
    1. Du er så utrolig flink til å engasjere folk 🙂 Det er utrolig gøy å følge med på hvordan temaene tolkes. Utrolig mye fint og mye forskjellig!
      Er ikke alltid jeg kommenterer, men jeg følger med 😉 Ha en utrolig flott kveld!

    2. Ja det er så gøy å få noe konkret å blogge om..og denne var jo midt i blinken for meg! Tusen takk!

    3. Tusen takk, Frodith. Dette har vært kjempegøy å være med på. Nå sitter jeg og leter etter mitt siste bilde i denne omgangen. Ønsker deg en god natt, og en fin tirsdag. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg