Nå skal det “stjæææles”

Som du kanskje vet har jeg nettopp hatt en foto-challenge gående. Jeg er selv ferdig med de 8 dagene, men det er fremdeles noen som holder på, så jeg legger ut linkelisten over de som HAR VÆRT eller ER med på challengen.

Og nå skal jeg nemlig snart rundt på alle bloggene igjen, og stjææle bilder…
Hvis du ser noen som lusker og sniker…på bloggen din…så er det bare meg…

Jeg grabber med meg noen bilder, for å henge i Galleri Frodith til helgen. Blir nok utstilling da, når alle er ferdige.
Du får invitasjon i posten som vanlig 😉

Her er linkelisten over de som har vært med: 

Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no
Pittbulljedda.blogg.no
Evaswindow.blogg.no
Etdiktomdagen.blogg.no
Natheless.blogg.no
Fruensvilje.blogg.no
Etvennligpuff.blogg.no
rriittaa.blogg.no
stavangerinmyheart.blogg.no
søtmonsen (matogkakoppskrifter.blogg.no)
wenchepia.blogg.no
margarites.blogg.no
Elevele.blogg.no
fotogurua85.blogg.no
utifriluft.blogg.no
Khjertaas.blogg.no
dedicat.blogg.no
toveshobbykrok.blogg.no
sirisyrom.blogg.no
annebe.blogg.no
rpandda.blogg.no
midtlivskrise.blogg.no

Og her er oppgavene alle fulgte..

 

#foto #fotochallenge #fotoutfordring #vårchallenge #vår #gallerifrodith #frodihfotoch01

14 kommentarer

Siste innlegg