Ping! – Du har en SMS på mobilen!!

 

Ta bare tak i brevet og les…

 

 

Det er bildene i Frodiths lille Vår-Challenge som skal vises- Alle kunstnerne som har vært jevnlig med,  vil være representert med et eller flere bilder hver.
Du må gjerne invitere med deg noen, slik at flest mulig får se de vakre kunstverkene 🙂

Har du strøket utstillingsklærne? 
Eller kommer du i pysjen i morgen? 

Ellers- ha en fin lørdag <3

 

#foto #fotoutstilling #vårchallenge #gallerifrodith #invitasjon #søndagsutstilling

 

16 kommentarer
    1. Takk for invitasjon. Det blir spennende å se hvilke bilder du velger ut 🙂 Jeg er helt sikkert ikke våken kl 07.00 i morgen (vi skal jo stille klokka og all ting), men kobler meg på så snart jeg er oppe 🙂 Lag en god lørdag! 🙂

    2. Takk for invitasjonen! Jeg gleder meg. Håper jeg rekker innom en tur før jobb, og da blir det i sånn hverdagsjobbeklær altså, men jeg lover å ha gullende ren truse 😀 Så gøy! Etter jobb i morgen er det årsmøte, så blir en lang søndag .) klemmer<3

    3. Neimen,så trivelig,tusen takk for invitasjonen!:)
      Jeg kommer! Meget mulig jeg dukker opp i pysjen,får se hvor tidlig disse barna vekker meg,hihi:) ha en fin lørdag med å stelle i stand til den store åpningen:)))

    4. Jippi!!
      ja Ja JAA! Eg kommer, og mest sansynlig med pysjen på 😛 tihi… gleder meg til å se hva som kommer på galleriet 😀
      Ønsker deg en super flott lørdag 😀 <3

    5. Oi oi, jeg som pleier å sove klokken sju en søndag. Får sette på vekkerklokke i morgen sånn at jeg rekker det…Eller så kommer jeg litt senere, og da tar jeg på meg skjørt og bluse for anledningen…og det er ikke ofte jeg gjør 🙂
      Gleder meg til å se alle bildene. Ønsker deg en riktig fin lørdag 🙂

    6. Ååh.. 😉 Som jeg gleder meg til den utstillingen! 😉 Kan ikke love at jeg kommer til kl. 7 altså.. Men jeg kommer nok innom flere ganger i løpet av dagen! 😀 Også får jeg se, om jeg pynter meg litt eller om det blir pysj! 😉
      Håper lørdagen blir fin! <3 Klem

    7. Dette må jeg få med meg – kjøpte 2 nye bukser og satser på at det er pent nok med en pen skjorte til. Her er det travle tider med bursdager i fleng, igår ble min mor 89 år, idag har en onkel bursdag og til onsdag min søster. Men det ble kun kake i går – kan bli for mye av det. Ha en fin dag..

    8. Så koselig! Takk for invitasjonen, og jeg kommer..men det blir i morgenkåpe..for såå tidlig er det klærene jeg har på meg..og siden man kunne komme som man var, og jeg gleder meg sååå til å se..så blir jeg nok å se kl 0700… Ha en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg