Når man sliter litt med størrelsen…er det viktig å ta grep..

Når man sliter litt med størrelsen…
Når man blir så liten at man er redd man skal forsvinne helt..
Når klumpen i magen er i ferd med å overta helt…
Da er det viktig å ta grep!!

Noen ganger er man heldig og vokser til normal size igjen…sånn helt av seg selv…

Men…det er viktig likevel å gripe tak i de fine tingene, sette fokus på ALT som er bra.
Så her kommer dagens :

“Glede seg OVER og glede seg TIL”
-Jeg gleder meg over all hestehoven i grøftekantene
-Jeg gleder meg over dager der solen treffer den vinterbleke huden min
-Jeg gleder meg over at jeg er frisk som en fisk, har et lett hode og et snilt hjerte
-Jeg gleder meg over at jeg kan utfolde meg kreativt HVER dag om jeg vil
-Jeg gleder meg over kjærligheten jeg har i livet mitt

-Jeg gleder meg til helgen om to uker, da jeg skal treffe massevis av fine bloggere
-Jeg gleder meg til å treffe Kjersti (minmatgaleverden.no) igjen
-Jeg gleder meg til påskeferien som ligger foran meg
-Jeg gleder meg til tur med en av bestisene i Nordmarka snart.

Hva gleder du deg OVER eller TIL?
Lag gjerne et innlegg over gledene dine 🙂

 

#glede 

19 kommentarer
    1. Ei sånn liste er fin å skrive, for å minne seg selv på alle gledene! <3 Masse å glede deg til har du også! <3
      Jeg tror du vet hva jeg gleder meg til? 😉 <3
      God natt klemmer

    2. Det er viktig å ha noe glede seg til og over… Selv gleder jeg meg over at det er varmere været, solen skinner, at det begynner å vokse og gro mm Det jeg gleder meg mest til akkurat nå, er at i morgen skal vi (bestis og jeg) kjøpe billetter til Kim Larsen konsert i august, og til Jace Everett konsert rett etter påske + å møte noen av mine bloggvenner snart :o))

    3. Flotte ord ovenfor! Fint å se din liste over ting du setter pris på. Det blir nok ikke et eget blogginnlegg om dette kanskje, men: Jeg gleder meg over selve livet og nyter hver sekund av det 🙂 Kan finne glede i en god sang, sol og finvær, og også skodde og regn. Jeg gleder meg til mine sønner er samlet hjemme og til et godt måltid, samt kos med min mann. Videre så gleder jeg meg og setter pris på en tur i skog og fjell, så vel som å stå på en scene med fullsatt sal eller en god kopp chilli kaffe på en utecafè. Å holde et fotoapparat, en pensel med farger på og en kokebok i hånden, er også supert. Men størst i livet er å glede andre. Ha ei god påske!

    4. Når man har det litt tungt er det ekstra viktig å plukke fram ting man gleder seg over og til, fordi da kommer man ovenpå igjen og finner ut at man ikke har det så ille allikevel. <3 Jeg gleder meg til å gå på jobben hver dag, men nå skal det bli godt med noen fridager snart også. Ellers gleder jeg meg til påskelabyrinten på P1, - gøy å se om man klarer noen oppgaver. Gleder meg også over at det vokser og gror både i hagen og i drivhuset.

    5. Det er ikke så lett når man føler seg mindre enn man er. Men forhåpentligvis kommer man seg opp til vanlig størrelse igjen, enten alene, eller ved hjelp av noen rundt 🙂
      Jeg gleder meg til helga etter påske, det tror jeg blir en veldig bra helg 😀

    6. Så bra man har noe å glede seg over og til.. Jeg har litt vansker med å se de gledene om dagen..men vet det er forbigående..og jeg VET jeg har mye å glede meg over jeg også..men akk..ikke alltid like lett å se dem…Så bra du ser dine..og gled deg over det!! ha en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg