Verden venter deg der ute…;-)

Eller venter er kanskje litt feil å si..
For den rusler videre den….om du ikke kommer deg ut i den…

Men akkurat nå føles det som verden venter litt på meg, klar, med alle sine overraskelser..
 

Uken som kommer blir deilig! Og spennende!! Det er jeg hvertfall sikker på.

Fredag skal jeg tilbringe med Kjersti /Minmatgaleverden.no

Og vi har fine planer, så jeg gleder meg masse <3 Vi kjenner jo hverandre ganske godt etterhvert, så det blir som å treffe igjen den vennen som bor ALT for langt unna.

Lørdag skal jeg treffe en liten bukett fine blogg-blomster, og de har jeg aldri truffet før. Så der kiler det litt i magen.
Ellers ser uken ganske rolig ut på jobb…hvertfall til jeg er MIDT oppi den..;-)

Ha en strålende mandag du <3

 

 

#mandag #hverdagen #verden #livet

 

48 kommentarer

Siste innlegg