Stjålne saker….. 2

På internett er jeg for det meste pga bloggen…Av og til surfer jeg hvileløst rundt på noen andre “bølger”, på jakt etter fjerne strender å bestille tur til….eller bare for å sjekke rutetider, men som regel er det for å holde meg oppdatert på aktiviteter i blogg-blokka

I familien er jeg  minstemann…Eller yngstemann..Liten har jeg aldri vært… Jeg har to eldre søsken, og mamma, og de betyr all verden for meg <3

 

På kjøkkenet er jeg minst mulig..Jeg har en selv-oppnevnt Misse-tittel: “Miss Ferdigmat”. Og det sier i grunnen alt…Jeg synes det er bortkastet tid, for meg,  å bruke timevis på mat…men liker å spise, så om jeg ikke snart blir sponset av Findus eller Toro eller noe sånt så går jeg til sak… 😉

 

På skolen er jeg ..læreren….Rett og slett!! Og en veldig god en også vil jeg påstå. He-he

På melding er jeg ganske mye…Både til familie og venner…Jeg taster så bokstavene truer med å forlate skjermen,- på trikken på banen og alle steder hvor jeg likevel MÅ være en stund…
 

På eksamen er jeg nær ved å spy hver gang…Spesielt om det er muntlig eksamen..

På fest er jeg nesten aldri lenger…Jeg drikker ikke lengre, men de gangene jeg er på fest får jeg ganske mye ut av å være på fest edru…Både fordi jeg får med meg alt som skjer (bare pass deg..ha-ha) , og fordi følelsene mine ikke er bedøvd .

 

 

 

På shopping er jeg veldig ivrig i starten…Fyker fra butikk til butikk..Men med noen shopping-år på baken blir jeg nå ganske fort lei, om jeg ikke finner noe… Ikke i Desigual-butikker vel og merke..

 

 

(Denne ideen med opplysninger om meg, har jeg også STJÆLT av Tone ...som med den første… 😉 )

 

 

#info #tegninger #opplysninger 

 

28 kommentarer

Siste innlegg