Tusen millioner takk <3

I dag har liksom vært DAGEN SIN!! 


Eller det er vel mer riktig å si at det har vært dagen MIN!! He-he..
Jeg har hatt en strålende dag: Vært på jobb, vært på møte, fått masse koselige gratulasjoner på jobben, på sms, fått gave på mårran av en av bestisene mine, vært på massasje etter jobb- betalt med gavekort jeg fikk av samme venninnen i fjor..Måtte forte meg å bruke deg nå 🙂 Deilig

Jeg har vært og spist med Hr Frodith på indisk restaurant nå i kveld. 
OG: 
Jeg har fått masse nydelige gratulasjoner og innlegg her inne på blogg. Det startet med innlegg fra adoptiv-blogg-søs Lady August i natt, når klokka hadde passert 24, og siden har det tikket inn søte innlegg som har smeltet hjertet mitt fullstendig. Og siden jeg synes det var så koselige innlegg alle sammen, vil jeg at du skal få mulighet til å lese de også. Fruensvilje var tidlig pån med gratulasjoner. 
Kjempekoselig innlegg kom det fra Afebruarygirl også. Elevele smeltet meg helt da hun kalte meg dronning 😉 Annebe kom også med koselige gratulasjoner på bloggen sin.
Dvergpinschereimitthjerte hadde skrevet så flott om meg i sitt gratulasjonsinnlegg <3 Og Søtmonsen dukket opp som troll av eske, med kjempenydelige ord til meg på bloggen sin 🙂

Cuskima som er en av de jeg har møtt også flere ganger, hadde et nydelig innlegg til meg her nå på ettermiddagen. Jeg ble SÅ glad!!
Jeg har blitt omtalt som alt fra Dronning Frodith, til BFF, og det er jo sånn at da blir jeg helt varm liksom. 

Og ikke nok med det, men jeg fikk en pakke i posten i dag også!!! Og alle som har kjent meg en stund her inne nå, vet at jeg er en gavehund egentlig!! I dag la det en liten konvolutt der nede i kassa. Til MEG!! Og det var fra BFF-en fra Bergen, som også skrev et nydelig innlegg til meg <3

Minmatgaleverden.no

Se på DET fine smykket da!! Og hva det står for. 
Jeg måtte jo ha det på med en gang! På restaurant <3 Tusen takk Kjersti!!



Takk til alle som har gjort dagen min så flott!!
Dere er helt RÅ alle sammen 🙂 Her smiles det fra øre til øre :-)))))

 

#bursdag #takk #gratulasjoner #glede 

20 kommentarer
    1. Så koselig med alle som har skrevet bursdagsinnlegg til deg, og du fortjener alle sammen som er så flink til å huske på oss! <3 Nydelig smykke du fikk av Kjersti! Det passer jo helt ypperlig, - både i yndlingsfargen din og i steinens egenskaper. :o)

    2. Gratulerer så mye med dagen. Jeg er ikke så flink med slikt som deg, men jeg må si at du er en herlig bekjentskap. Blir alltid glad av å lese om dine mange påfunn. Bloggverdens muntrasjonsråd det er du. Mange klemmer fra Siv

    3. Så bra du fikk en sånn fin dag. Det fortjener du virkelig det. Og såååå glad for du likte smykket. Kjøpte det på alternativmessen, for det lyste bare Frodith av hele smykket 🙂 klemmer<3

    4. GRATULERER, GRATULERER, GRATULERER!!!! Jeg har glemt det heeeeelt! Det har vært sju vakter på rappen, og Karidansen er ganske sigen og sløv! Jeg skal lese meg opp litt i helga, for da har jeg fri!! Stor bursdagsklem på etterskudd til Flotte, Frimodige, Fnisende, (Små)Frekke, Fabelaktige, Fotogene FRODITH!!!!!! <3<3<3

    5. Gratulerer så mye med dagen❤ Så utrolig koselig det må være å få så mange hilsener fra bloggvenner, ble nesten rørt da jeg leste dette innlegget ditt. Har aldri sett noen skrive et slikt innlegg om hvor bloggvenner har skrevet hilsener på bursdager før, så dette gikk rett i hjertet på meg❤ Har sett noen av innleggene som er skrevet til deg og det er alldeles nydelige ord❤

    6. Gratulere så utrolig mye med dagen din. Høres ut som en alldeles nydelig og perfekt dag. Så st du har koset deg, de tviler jeg ikke et sekund på.
      Har vært og sett på flere av innleggene som er skrevet til deg, og du fortjener virkelig slle de fine ordene som er skrevet ned. Det stemmer på en prikk!
      Gratulasjonsklemmer fra enda en som setter pris på deg<3 du gode fine frøken!

    7. Du fortjener hvert et ord som er skrevet og sagt…Et fantastisk menneske virker du å være!! Så ta det til deg, og kos deg! Ha en fortsatt god kveld!

    8. Høres ut som en fin feiring :)) Og du var jo kjempefin på dagen din med fint smykke fra Kjersti og greier …lekkert :)) Er det noen som er RÅ så er det vel deg .. <3<3

    9. Siden jeg visste jeg kom til å stresse som en gal med bilen og det i dag jukset jeg faktisk og skrev innlegget i går og satte det på sånn tidsinnstilt- litt ut på dagen, så den ikke skulle “forsvinne” så fort..Man veit jo aldri når noen har tid til å lese, men du fant det du 😀
      Og det smykket var nydelig <3

    10. Hei og hoppsan..og gratulerer så mye med dagen. Er litt sein av meg, for jeg har kommet totalt skjevt ut med å holde meg oppdatert på bloggene jeg følger..sånn er det å leke tater 😉 Godt å se at du har hatt en flott dag..og enda en gang..gratulerer sååå mye :)))

    11. Gratulerer så mye med dagen, Frodith <3. Høres ut som at du har hatt en helt fantastisk dag, og det fortjener du <3. Det er en fryd å følge med på bloggen din, noe jeg har gjort siden desember 2012 :). Du er inspirerende, herlig og skjønn jente <3.Bursdagsklem fra Mette.(passion4lifeandtravel og passion4therapy)

    12. Åhhhh kjæreste Frodith <3 Gratulerer så masse med dagen <3 Ser du har fått mange hyllest fra mange bloggere, og jeg er jo treig med å få med meg dette 🙁 Men jeg er glad du har fått masse fine gratulasjoner og egne innlegg på bloggene til andre. Og du har all grunn å smile fra øre til øre - for det har du virkelig fortjent <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg