Det handler om øynene som ser…

Hva er skjønnhet?
Det handler om øynene som ser..Det som vakkert for deg, er ikke nødvendigvis vakkert for meg.

Noen prøver ved lurerier å presse alle i en form, prøver å få oss til å tro at det er en MAL som man bør prøve å hige etter…Slik at det kan tjene på det… Penger i massevis så klart…

Men når alt kommer til alt, er det mangfoldet i verden som gjør alt vakkert.. Og det har flere og flere fått øynene opp for. Selv om det sitter nok noen luringer bak DETTE også, og håver inn gryn på det at folk er spesielle.. 

Uansett, jeg elsker å se, at alle kan bli det man vil!! Om man bare vil det NOK! 🙂

 
 
Madeline Stuart er bare EN av mange som endrer verden bittelitt, ved bare å være seg selv..<3

 

 

Har du ikke fått med deg morgenens innlegg? Les gjerne:
“Livets Lykkhjul”

 

 
#ulikheter #downsyndrome #vilje #styrke #egenart #selvtillit 
 
10 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, vakkert er forskjellige fra person til person, fordi det sitter forskjellige folk BAK disse øynene 🙂

    2. spisogspar: Utstrålingen har alt å si. Jeg er så glad at noen ser at det er særpreg og annerledeshet som skaper spenning i verden 🙂

    3. Så kjedelig verden hadde vært om vi alle var helt like…. Jeg er så glad for vi kommer i forskjellige størrelser, øynefarge og hårfarge. En annen ting jeg er glad for, er at jeg passer ikke inn i noen form :o))

    4. Ja det er så sant..det ER øye som ser, som avgjør hva man ser…og godt er det..for vi alle har forskjellig syn på enkelte ting..Da blir det ikke så kjedelig heller..når vi er litt forskjellige! ha en god ny dag!

    5. Ja det er merkelig det med skjønnhet…. hva som er på “mote”: store lepper, stor rumpe er det visst nå og store pupper er det vel fortsatt. Personlighet har MYE å si for skjønnheten, tenker jeg….

    6. Synes det er så fint at vi er så ulike som vi er, alle har noe vakkert ved seg. Blir også så glad at tilogmed de som er veldig mer annerledes enn oss “andre” også får drømmene sine oppfylt angående jobber. Det viser jo at verden begynner sånn sakte men sikkert å bli snillere og litt mer aksepterende for ulikheter. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg