En Tone på denne dag :-)

I fjor beskrev jeg Tone på en måte på dagen hennes, som jeg mener beskriver henne best. Derfor bruker jeg samme ord i dag:

En av de vakreste “tonene” vi har er Tone Voung Vinningland. Hun er som en vakker, spesiell og sterk melodi, en tidlig mandag morgen. For ikke kjenner jeg mange som omfavner hverdagen og jobben sin på samme måte som Tone. Hun er stolt og glad over det hun gjør, og sånt liker hvertfall jeg.

Ved første blikk er hun lita, søt og nett. Men hun er ikke BARE det.. Tone utstråler mot og selvtillit også synes jeg. Se bare på øynene hennes. Hun har jobbet seg gjennom tunge perioder, og vet hvem og hva som teller her i livet.

Tone virker på meg som sterk, ærlig, naturlig og en jente som ikke er redd for å ta i et tak, både i forhold til venner, jobb og familie. Hun virker snill og god, men hun virker også bevisst og vet hva hun vil. Tone elsker familien sin, både den hun selv har laget, men også den hun har vokst opp i.

 

I dag har denne vakre jenta, som sprer massevis av glede på bloggene,  bursdag,  Flotteste Tone som vi har blitt så glad i  skal feires!!. 

Gratulerer med dagen  Tone!!

Jeg håper mann og barn skjemmer deg skikkelig bort i dag, for det fortjener du. Hos meg blir du ikke mer bortskjemt enn at du får dette innlegget, og en liten kake så klart. Og som du vet er vi litt like med dette med MAT, så mye styr gidder vi ikke, så her blir det kake på Frodithsk vis 😉

Ta deg et stykke og kos deg <3 Og sto bursdagsklem <3

 

 

Og til deg som titter innom, Tone finner du HER , for hun har to blogger hun 🙂 Hun fortjener all verdens gratulasjoner i dag.

 

Kjenner du Tone?

Har du hatt bursdag på blogg?

 

 

#bursdag #gratulasjoner #tone 

10 kommentarer

Siste innlegg