Her er jeg…hvem er du?

Jasså, du synes du har sett den før, og er ikke videre interessert i å svare?? Ha-ha, da kan du bare legge deg tilbake i sofaen, og sløve videre.. .
Men for deg som kanskje leser nå, og som er en av mine NYESTE bloggvenner, så er det noen småting jeg så gjerne skulle visst om deg. Fordi det er hyggelig å bli litt bedre kjent, og fordi det kan være fine opplysninger for meg å ha i noen sammenhenger… Hm… ble du redd nå? Nei, ikke til noe skummelt.. det er jo ganske ufarlige spørsmål, og du har jo samme info om meg her.. så vi bytter bare litt info… Jeg bruker bare infoen til hyggelige ting uansett 🙂  Dere som ikke har vært med på denne spørre-runden vet det jo selv.
Bare svar i kommentarfeltet. Det jeg gjerne vil vite er: 

1: Når har du bursdag?

2. Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?

3. Hvor liker du å reise?

4. Hvilken type filmer liker du?

5.. Hvilken er din favorittfarge?

6. Hva er hobbyen din?

 

 

#info #bursdag #fakta #personlig

7 kommentarer
    1. Ja det er greit å vite litt om de i bloggblokka…og du har vel mine info her…hihih. ha en god dag!

    2. Tror ikke jeg har svart på denne før. Hvis jeg har det, skylder jeg på ammetåka, har hørt det er lov 😛 1: Jeg fyller år på st.hansaften. 2: Radiograf pt i mammaperm 3: jeg elsker storbyferier, eller ferier der jeg kan få lov å planlegge masse 😉 4. Jeg er glad i litt forskjellig, men liker nok best psykologiske thrillere. 5. Blå og grønn, og blågrønn. 6. Hobbyen min er blogg.no, både på support og bloggsiden.

    3. 1 Æ hadde bursdag i går.
      2 Kreativ husmor, med litt jobb, frivilligarbeid og studier på si.
      3 Reiser ikke så mye, men æ like å dra til syden når vinteren begyner å drøye. Æ reise på 1 stor ferie ca hvert 4 år 🙂 (flyskrekk, blakk og miliøbevist) Ellers så like æ å luffe rundt hær oppe i Nord I Sommerhalvåret 🙂
      4. Ser ikke så mye film for tida, men æ e en ræser på seria, favoritten for tida e Sence 8 fra Nettflix, å æ holdder på å glede mæ ihjel til ny sesong av Otlander og Game of Trones.
      5. “Im a collor lover” å det betyr at æ ikke kan velge for alle fargan har nokka særeget og vakkert ved sæ.
      6. ÅÅÅ det e så mye, æ vil faktisk anbefale dæ å følge bloggen min for å finne det ut 😉

    4. Jeg har “kjent” deg lenge, men aldri svart på dette.
      Så jeg slenger ut svarene mine jeg også.
      1: Når har du bursdag?
      16 oktober
      2. Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?
      Nå er jeg i mammaperm, men ellers jobber jeg på netthandelen/blivakker
      3. Hvor liker du å reise?
      Sliter en del med angst og med flyskrekk så reiser lite. Blir mest der bilen kan ta oss.
      Vi skal ta en kjøretur til roma når barne blir litt eldre. Det gleder jeg meg veldig til. Ellers liker jeg reise til butikker jeg kan shoppe i eller dyreparken 😛 hehe
      4. Hvilken type filmer liker du?
      Spenende filmer som virkelig får deg til å tenke, eller gode komedier
      5.. Hvilken er din favorittfarge?
      Det kommer endel ann på humøret hehe. Men nå er det lilla som står høyt på listen
      6. Hva er hobbyen din?
      Driver med hund, litt lydlighet og weight pull 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg