Frodith- The Little Mermaid… ;-)

Jeg vet ikke om du kan se likheten?? 
På meg og Den Lille Havfruen? Hos Disney…

Men det kan tydeligvis små barn…
I dag da jeg var ute og handlet med Hr Frodith, tok jeg meg en liten pause på en benk..
En familie med ei lita jente kommer gående og ser gledestrålende på meg, peker og sier noe..Foreldrene blir bittelitt flaue kanskje..Men jenta, som kanskje er en 3-4 år peker igjen, mens øynene lyser og hun rygger nærmest avgårde fordi øynene er festet på meg…Jeg smiler alt jeg kan, for jeg hørte hva hun sa: “Liddel mørmeid”.

Altså Little Mermaid…
Og det er ikke første gang jeg har hørt det, så det er ganske moro egentlig

Er det det røde håret?
Eller den turkise “fiske-halen” min som gjør utslaget? 😀

 

Hvilke tegneseriefigur likner du?

 

 

Hvis du ikke har svart på dagens lille sommerkonkurranse, og har lyst, kan du gå inn på linken: 

“Lærer-Frodith sjekker om du har fulgt med”

 

#havfrue #littlemermaid #barn #glede #tegneserie

22 kommentarer

Siste innlegg