Alle KAN- hvis vi bare vil det nok <3

 

Alle mennesker KAN en hel masse ting, som jeg satte litt fokus på i går. Kanskje ikke akkurat FLY, som over her, men man kan hvertfall flakse litt av glede over alt man kan..
Og det er viktig å være klar over sine fine talenter, sine fine sider.. For vi har dem alle sammen.

Det som er flott å se, er når folk står opp, tror på seg selv, og stråler, når man minst forventer det også.
Det viser blant annet disse you-tube-videoene. Alle KAN, når man bare brenner for noe, og VIL noe nok 🙂

 

 
 
wVQ53howlr8

 

Her finner du de andre av dagens innlegg: 
“Frodith- The Little Mermaid”

“Lærer-Frodith sjkker om du har fulgt med”
 

 

#talenter #glede #overraskelser #selvtillit

18 kommentarer
    1. Sara: Nei, noen ganger er livet bare jobb, og det er litt slitsomt i perioder :-/ Men man venner seg 😀 Det er også en måte å se det på… Aldri hjemme før 18 omtrent jeg, men utrolig hva jeg rekker av tegning, blogging, skriving osv likevel 😀 Men mye UTPÅ er jeg ikke.. 😀 Kun helger som går til sånt..

    2. Så godt å høre 😀
      Ja har gapt over litt, jobbet 100% (og litt til) på hotellet nå i juni og juli, også driver jeg å skriver freelance for en økologisk nettbutikk/blogg. Så da blir det ikke alltid tid til alt man ønsker, som feks. bloggen. Men det er bare midlertidig da, det er bare akkurat nå det føles litt mye.

    3. Tattavkvinnene: Kvelden er god, jeg har vært på farta i dag, men koser meg hjemme nå. Uff, er du sliten ? For mye å gjøre eller? SÅNN overveldet?

    4. Takk for denne! Trengte faktisk en liten påminner om akkurat dette nå 🙂 Føler meg litt overveldet om dagen, men jeg får bare stå på litt hardere så går det nok 🙂
      Håper du har en fin søndagskveld <3

    5. Tone: Det er jo ikke løkkeskrift overhode på pc, så det er helt tullete.. Idag har jeg vanlig Arial, fordi jeg har novelle. Vil jo at folk skal klare å lese den 🙂

    6. Skriften din har alltid vært i sånn tynn og løkkeskrift når jeg leser bloggen din via mobil eller ipad. Men på data så er det bra. Er litt vondt å lese løkkeskriften men jeg har klart å lese men liker best å lese bloggen din når jeg er på data 🙂 og man kan mye om man bare vil det er bare viljen det står på 🙂

    7. Silje: Ja, jeg vet skriften blir helt tullete på mobil og nettbrett 🙁 Mulig jeg må tilbake til Arial, for noen bare mobilblogger 😮

    8. Er så rørende å fint å se på de som er på det showet!
      Litt avsporing, men skriften din er anderledels på blogg appen enn når jeg er på dataen, så jeg får ikke med meg de lengste innleggene fordi jeg har ødelagt brillene mine Hehe… så klarer ikke lese det så bra ;p må nok få kjøpt nye om ikke så lenge
      Ha en fin helg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg