Alt annet enn A4 <3

Dette er Mia- alt annet enn A4. 
Hun er for meg veldig spesiell. Når du ser henne, ser hun kanskje helt alminnelig ut, men det er hun altså IKKE. Hun er helt unik. Det er det jo de fleste av oss. Men Mia har noe helt eget.
Hun er tander og vever som den skjønneste lille alv. Hun er mild og god som en fe med tryllestaven. 
Samtidig er hun kanskje den sterkeste og modigste jeg har kjent på lenge. Ikke Pippi-sterk, men sterk langt inni margen, på det mentale planet. Hun har en erfaring ingen av oss ønsker, men står kampklar opp hver dag, for å livet tilbake slik hun kjenner det og for å bekjempe ettervirkningene av kreft og kreftbehandling. 

Hun er reflektert, tankefull og godhjertet. Og hjelper andre som er oppi det hun selv har vært gjennom.
Av og til er hun eitrende sint, sikkert på ekte nordnorsk vis, på at livet behandlet henne dårlig. Og det er jammen meg bra at hun har denne siden også. For med bein i nesa og kampvilje er hun den beste Mia jeg kan tenke meg <3

Hun er glad i gaming, brodering og hekling: Liker seg best hjemme, i Tromsø, og er ikke så mye på reise. Når det gjelder film er hun glad i grøssere, sci-fi og fantasy. Favorittfarger er rød, lilla og sort. 

 

Og i dag har vår fine, fantastiske, nydelige Mia bursdag!!!
 

Kjære fine Mia

Gratulerer så masse med dagen <3
Jeg er så glad for at du er du:
Tøff, sterk, modig, vakker, ærlig, snill og alt det andre jeg har skrevet over her 😉
Jeg er så glad for å ha blitt kjent med deg.
Du har liksom tilført noe annet her inne, en åpenhet og mye tanker om ting jeg ikke har visst noe om.

Håper at du får en kjempfin dag Mia, med alt du måtte ønske deg <3
Her hos meg får du bare en kjempediger klem, en tegning og en veldig kalorifattig kake.


Bursdagsklemmer fra Frodithen
 


Kjenner du Mia?
Feirer du bursdagen din?
Når har du bursdag?

 

 

#bursdag #gratulasjoner #bursdaginnlegg #bloggvenn
 

37 kommentarer

Siste innlegg