Turkis lykke ;-)

Som jeg fortalte i går, skulle jeg jo SNART treffe Annebe igjen (følg linken HER) . Og SNART…vel, det var jo i dag det. Og for deg som avkodet det litt rare t-diktet mitt så skjønte du nok at det var i dag det skulle skje.



 

Kjempekos å se Annebe igjen, et år siden sist. 
VI koser oss veldig når vi treffes. Begge liker vi å knipse bilder, vi har en del felles, og kjemien stemmer veldig godt. Og det er en viktig greie, for meg hvertfall. At man føler man er på nett, og skjønner hverandre godt selv om man ikke er helt lik i alt. 
Vi hadde mye å prate om siden sist, og etter traving langs elva i duskregnet kom vi oss innadørs.

 

Vi er jo glad i litt speil og refleksjoner begge to. Sånt må man leke med…

Lykken var stor da vi fant en turkis cafe…eller en turkis sofa…
Jeg lå og slasket meg skikkelig, og gikk nesten i ett med sofaen. 
Og innimellom munnfuller med is, fikk vi kommet oss gjennom de fleste temaer i løpet av de 4 timene sammen.



En herlig dag, med en Annebe akkurat som du kjenner henne <3
Og kjenner du henne IKKE, så kan du lese litt mer om henne HER, eller besøke henne “hjemme” hos henne selv…HER.

Har du truffet noen bloggvenner før?
Har du gjort noe koselig i dag?

 

 

#bloggvenner #blogger #kafe #treff #foto #vennskap 

34 kommentarer

Siste innlegg