Med snuten mot Langesund…

Ja..jeg snakker ikke om “snuten” som i “purken”, eller “lovens lange arm” altså…
Nei…jeg snakker om MIN snute, som er i full fart ut til søsters og så videre derfra i morgen tidlig, for å reise til Langesund. 
Åååå, som jeg gleder meg!!!

Skikkelig gira!!
Jeg er i Langesund ca en gang i året…Hver sommer!
Det er slentring i gatene, trasking i skogen, bading, gassing på hotell-rommet med rom-godt og greier, spising på restaurant og selvfølgelig en konsert, som liksom er MÅLET for hele oppholdet. Denne gangen Postgirobygget
Jeg har NULL og NIKS forhold til Postgirobygget, men det gjør ikke det spøtt!

 

Jeg elsker lille Langesund, så bare å være der er mer enn nok for at jeg skal kose meg. 
Og når selskapet på turen er søsters og to venninner av henne, så er det duket for mye moro 🙂

Her er et par bilder fra en tidligere Langesund-tur

Har du fått med deg min lille Sommerfoto-utfordring forresten?
Sjekk HER  for dagens bidrag, og finn reglene hvis du vil være med 😉

 

Har du vært i Langesund før?
Har du en plass du bare MÅ hver sommer?

 

 

#langesund #konsert #sjø #bad #moro #by #sommer
 

18 kommentarer

Siste innlegg