På full fart opp fjellveggen Stetind… ;-)

Ja…jeg er kanskje ikke HELT på det hakket sprek om dagen…Er nok litt mer på hakket å bli BÅRET opp til toppene, på topp-turer.. MEN når noen ber meg tegne , så lystrer jeg jo 😉 Så om det er fantasi, så er jeg rask hvertfall…
For Fjellgeitbundingen.blogg.no ga meg oppdraget:
Å tegne “Oss to på tur til Stetind (fell)”,

Jeg har det jo ikke med å GI MEG midt i noe jeg holder på med, så tegneutfordringen SKAL gjøres ferdig, selv om jeg er igang med foto-utfordringen, så her var det bare å ta fatt.

Så med litt googling på fjell-formasjonen, og med litt beskrivelse fra Fjellgeitebundingen på hårfarge og favorittfarger på klær, så kastet jeg meg rett i tegninga etter Langesund-turen.
Hun går først, og jeg sist opp fjellveggen….

Så får vi håpe at tegningen av det nest-siste oppdraget i tegne-utfordringen holder mål for “oppdragsgiveren” 😉
 


Og hvis du ikke har sett  dagens bidrag
Bikini,
i Frodiths Lille sommerfoto-utfordring, så trykk på linken så kommer du dit 🙂

 

 

#tegneutfordringen #tegninger #oppdrag #stetind #fjell

22 kommentarer

Siste innlegg