Bloggløs blogger med bursdag <3

Det høres ut som hun MANGLER noe, med den tittelen der… Men det gjør hun så ABSOLUTT ikke…  For hun klarer faktisk å blogge for fullt hun , uten å ha egen blogg. Når en så flott dame har spesiell dag, så sier jeg det bare med en del av ordene fra i fjor, da de dekker det meste: (Noen av bildene er nye av året)

I dag er det Hanne Beates dag! Hun som kom så stille og forsiktig inn dørene i blogg-blokka mi for et par års tid siden. Hun banket på, slo seg ned og drakk blogg-kaffe. Og her har hun blitt. Hun sitter fortsatt i blogg-sofaen min, så og si hver dag. Hun er med på det meste av sprell jeg foreslår, og jeg føler jeg kjenner henne nesten like godt som de fleste her i blogg-blokka.

Og det skal litt til egentlig…Å klare å vise hvem man er..når man ikke har egen blogg her inne. For denne damen er nemlig en av mine bloggløse bloggvenner. Vi har så klart feiret henne på ” De bloggløses dag”. Men det er noe annet når man har BURSDAG!

Hanne Beate virker snill, blid, lun og rolig. Men hun er ikke redd for noen utfordringer virker det som, hvertall har hun tatt en del herfra , på strak arm. Som f eks Peter Pan -utstillingen i fjor, da hun vant med dette bildet: 

Og hun har vært med på Høstutstillingen med dette bildet:

 

Og hun har også deltatt i  “Frogge-toget” mitt- to år på rad: 

2015

 

2016

Til og med karnevals-opptoget i februar var hun med på :

Og så lenge jeg ikke har noen pyntede bilder av henne, så fortsetter hun å opptre som frosk og sommerfugl her på bloggen. Hanne Beate er en bloggvenn for mange her inne på blogg, og jeg er sikker på mange kjenner igjen navnet og den fine frosken 🙂 

 

Kjære Hanne Beate
Gratulerer så mye med dagen i år igjen!!

Håper  at du får en super dag. 
Jeg er veldig glad du kom inn på bloggen min i fjor, og at du har fortsatt å være min bloggvenn <3 Du er en trofast leser, sporty, foto-glad som oss andre, snill,  og koselig å prate med her inne.
En dag treffes vi vel kanskje, og da skal du feires skikkelig. I mellomtiden får du nøye deg med denne kaken, fra Frodiths Bakeri 😉

 

 

Bursdagklemmer fra meg <3

Kjenner du Hanne Beate?

Har du feiret bursdag på blogg?

Når har du bursdag?

 

 

#bursdag #gratulasjoner #bloggløs #bloggvenn #feiring

10 kommentarer
    1. Gratulerer så mye til Hanne Beate :)) Syns jeg kjenner henne litt gjennom utfordringer hos deg :)) Koselig innlegg til henne :)) Klem til dere begge <3

    2. Åh, tusen hjertelig takk, Frodith! <3 Så fine ord og nydelig kake! <3 Jeg er heldig som fant deg i bloggblokka, og har også funnet andre via deg som er koselige å lese. Du skriver så underfundig og fint, og ofte setter du tankene i sving på ting man ikke alltid tenker på. Og så er det jo så gøy med alt du finner på for oss andre, og flere ting har funnet veien til postkassen min.<3 Ønsker deg en super dag også! Klemmer fra meg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg