Møt morsomme, muntre Margarites <3

Siden jeg har kjent denne damen en stund, og har skrevet bursdagsinnlegg med treffende ord før, så er det naturlig for meg å bruke de samme igjen. Spesielt siden de er i diktform: 


Møt Margarites <3

Mild, myk, morsom og munter.

Morgenfugl, mor og moderlig med mange mini-er på jobb.

Modig menneske, merker mange.


 

 Frodith Møtte muntre Margarites mellom munfuller mat.

Margarites møtte mus og meg, med mye moro 😀

Diktet er som sagt laget og publisert flere ganger før.
Nå drar jeg til Bergen i oktober, og da håper jeg å treffe henne igjen, og skape noen nye minner.

 

Margarites er en av de snilleste, mildeste og garantert mest behagelige personene som tråkker rundt i Norge 🙂 Hun har noe eget over seg, er lun og rolig og har alltid noen koselige kommentarer og betraktninger, både på blogg og ute IRL (in real life).  Så ta deg en tur inn til henne 😉
 

Kjære Margarites

Gratulerer så masse med dagen <3

Det ble en liten reprise av diktet IGJEN…
Fordi jeg synes det passer, fordi jeg liker det og fordi det fremdeles står for det som er DEG. Jeg vet du vet hva jeg synes om deg: En flott dame på alle måter, som jeg liker kjempegodt, og gjerne treffer igjen…og igjen…og igjen.. Det ble ikke i sommer, men nå kommer jeg en snartur i høstferien og da håper jeg vi rekker et lite treff 🙂 
Håper du får en strålende dag!


God bursdagsklem <3 

 

 

 

Kjenner du Margarites?

Når har DU bursdag?

 

 

#bursdagsinnlegg #bursdag #gratulasjoner 

12 kommentarer

Siste innlegg