Trodde du postmann var “død “?

 

Pøh!! Ikke min hvertfall..
Hver gang jeg tror at postmannen ligger dø som en sild et eller annet sted..
Hver gang jeg tror han er “tatt av dage” av noen som ikke ønsker at folk skal få post i de FYSISKE postkassene sine..
Hver gang jeg tror at han har mistet oversikten over hvor jeg bor..

Hver gang…så viser det seg at jeg har tatt feil…

For når jeg i lange perioder har gått og skult på den nærmest “ubrukte” postkassen, så er det PLUTSELIG noe der igjen.. Som regel en regning eller valg-kort, eller en annen kuriositet…Men av og til dukker det opp noe mer av den hyggelige arten.

Som når jeg kom hjem i går…
Det var så vidt jeg gadd å åpne postkassen…For den er jo ALLTID tom…og valgkortet har jeg allerede fått..
Jeg åpnet kassen helt på automatikken, og hoppet ikke akkurat i spenning…Men det gjorde jeg ETTERPÅ!!

 

For der i kassen lå en PAKKE!!! Og da skjønte jeg hvem som hadde sendt, fordi TONE/ fru vinningland,

spurte meg om adressen min her om dagen. Jeg tenkte DA at hun ville bare ha den til senere, men jeg tenkte da jeg så pakken at det MÅTTE være henne likevel, for det sto Frodith på pakken.

 

Og du som har kjent meg en stund, vet at jeg er ikke akkurat sindige Frodith når det kommer pakker i kassen…Da løper jeg opp og river opp papiret. Jeg rekker så vidt å ta bilder av pakken før papiret fyker av..


Og dette var det flotte jeg fikk!! Jeg synes egentlig det er helt utrolig, når folk jeg kjenner bare her inne i blogg-blokka, sender meg koselige gaver når de kommer fra ferie!! <3 Jeg har ikke bursdag en gang!! Tenk:  Hun har husket farger jeg liker, og sånne detaljer. Smilet går fra øre til øre på sånne dager <3


Tusen millioner takk søte Tone!! Jeg ble kjempeglad for disse tingene! Det varmer på innsiden å vite at du har tenkt på meg,  og helt klart at det armbåndet kommer til å bli en favoritt! Jeg elsker jo turkis 🙂

Har du fått noe i postkassen i det siste?

 

 

 

#post #gave #postmann #glede #fruvinningland

32 kommentarer
    1. Jeg får ting i postkassen nesten hele tiden, men det er fordi jeg bestiller småting på ebay. I perioder er jeg også flink til å sende kort via Postcrossing, og da får jeg også postkort fra andre. Det er stas 🙂

    2. Så heldig! og jeg har også vært super heldig..for JEG fikk også pakke i posten av Tone….så hyggelig,..og så omtenksomt..Snille Tone! og flott farge til deg!

    3. Tone V. Vinningland: Kjempekoselig, og så utrolig koselig at du har TENKT på meg, det er liksom det som varmer mest, at folk tenker på en, og synes man fortjener noe ekstra 🙂 Du er skjønn Tone <3 Klemmer i massevis <3

    4. Min matgale verden: Jeg har vært på cafe med Oslo-padda, og ellers faktisk vasket kjøkken-avdelingen…Sånn oppå skapene etc…og da blir det bare ET rom…eller en avdeling 😀

    5. Vera Lynn: Ja, jeg så innlegget ditt også 🙂 Vi er heldige vi 🙂 SNILLE Tone 🙂 Det er SÅ koselig med sånt i posten 🙂 Du hadde fått fine itng også, skjerfet kledde deg kjempegodt 🙂

    6. Min postmann er ikke død, han kommer kjørende ned i gården i rallyfart hver dag med musikken så høyt at man skulle tro det var et rullende disco som kom!! Men post til meg kommer han sjelden med på fredagene, men i går fikk jeg også pakke fra Tone :o))
      Tone er så snill og søt, og fine farger som passer deg :o))

    7. Ja jeg blir alltid litt gyngende etter både båt og fly tror jeg. Kjenner det bare når jeg setter meg ned. Er vel helst etter båtturen tenker jeg :)Ja godt å være hjemme, har bakt brød og gått på fjellet med Bonnie, beste jeg vet 🙂 Du da, noen gode lørdagsplaner?

    8. Heiiiaaa 🙂 Så kjekt at du likte gaven du fikk Frodith <3 du er ei av bloggere som alltid legger igjen en kommentar hos meg. Jeg leser innleggene dine men er ikke alltid jeg er like flink å kommentere. Men jeg tenkte på deg da jeg var på ferie og så sjalet og turkis stein armbåndet. Da var det "Frodith" som kom i tankene mine med en gang 😉

    9. Min matgale verden: Ja, kjempekoselig 🙂 Gynger…? Pga båen eller? Deilig å være hjemme igjen tenker jeg 🙂 Du har opplevd mye spennende da 🙂 Klemmer <3

    10. fruensvilje: Ja, kjempekoselig <3 Jeg har jo fått så fine ting av deg også før, helt utrolig. Og jeg fikk jo kort av deg, i sommer, glemt å si det 🙂 DEN søte tegningen, Island <3 Håper du har en bra morgen, og skal noe hyggelig i dag <3

    11. Helene: Nei, ikke helt det samme, men moro det også 🙂 Når jeg har bestilt Desigual-greier er jeg HELT gira hvertfall 😀 Ha en flott lørdag du også, håper det går bedre med mamman din <3 klem

    12. Jeg fikk purring fra OnePark på ubetalt parkering på Kongsvinger som jeg hadde betalt i deres fremragene automat. Det er filming på inn og utpassering der.
      Parkeringsavgift kr.8
      Gebyr for ubetalt kr.50
      Trolig er jeg ikke alene om det 😀

    13. Nwaaah..sååå koselig, da =D Skjønner godt du hoppet høyt av glede, hehe 😉 ..her har det nok ikke kommet noe spennende i postkassa på lang tid – MEN – fikk nå pakkelappe på mobilen i starten på uka, og fikk henta noe jeg selv hadde bestilt..ikke helt det samme – men pakke er pakke, hehe =D
      Ha en nydeligvakker lørdag og god helg videre <3

    14. Ååå, så koselig at det finnes så fine og omtenksomme mennesker. Herlig! Jeg sitter her oog gynger i sofaen, men du så godt jeg har sovet i natt. Nå skal jeg gå på tur med Bonnie, for det har hun ventet på 🙂 klemmer og god lørdag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg