Stillheten i et bilde..

Hva er det for en VÅSETE overskrift? tenker du kanskje…Bilder har da ingen LYD liksom?? Heh…jo der tar du feil spør du meg.. Mange bilder jeg ser i hverdagen er i alle fall fylle av bråk og uro, fulle av mangel på stillhet.. Det gjelder både tegninger og foto, eller andre type bilder.
Men noe av det jeg tenker på som STILLE bilder…Bilder uten lyd…Er disse silhuettene jeg har laget opp gjennom…Du trenger ikke være enig, det er kun MIN oppfatning av det hele.. 😉
Her under kan du se noen av silhuettene jeg har laget: 

 

 

 

 

 

 

 

Den siste tegnet jeg i forrige uke, til et innlegg om tegnspråk.
 

 


Liker du å tegne?

 

 

#tegninger #stillhet #silhuetter #lydløst

7 kommentarer
    1. Flinke kreative du 😀 Jeg må bare innrømme at jeg ikke er noen tegner.. kunne vel sikkert fått til noe om jeg hadde tatt meg tid til å trene,,, men det var nå å begynne med det da 😛

    2. Jeg liker å tegne. Jobbet som karttegner for “100 år” siden. Var nok flinkere til det enn til frihåndstegning. Tillatt feilmargin var på en kvart millimeter. 🙂
      Jeg forsto med en gang hva du mente med stillheten i et bilde. De fleste av tegningene her har ro, et par av dem overhodet ikke. 😉
      Flotte er de alle sammen!

    3. Nydelige bilder..og ja..jeg er helt enig..det er stille bilder!! Samme med foto..bilder med rolig bakgrunn..er rolige bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg