VIPS- så var jeg klar for HVA det skulle være ;-)

Med farger kommer liksom gleden boblende… Hvertfall hos meg.. Og nå var det klart for å få litt fres på “pelsen” igjen 😀 Jeg skal jo til Bergen om et par uker, og må jo være klar til å matche “tvillingen” min der borte (Kjersti 😉 )
Jeg er klar for HVA som helst, når håret kom på plass igjen!!

 

Høst-blek med knallrødt hår…Det er sånn det skal være!!

 

Fikk meg en tur utafor døra i dag også. 
Nå begynne ting å flaske seg: Har sovet flere netter på rad, forkjølelse og andre tullet sykdommer har gitt opp og dratt sin vei, jeg har farget håret,  tegnet, strikket og kost meg i dag. Og i natt så bestilte jeg og Mammaen til Lille Supermann ny tur til Gøteborg. Jule-tur!!

 Kan man ha det bedre? 🙂 

Har du hatt en fin søndag så langt? 

 

#hår #rødt #bergen #tur #gøteborg 

48 kommentarer

Siste innlegg