På høyt gir :-D

Nå er jeg gira her altså!!!
Ingen kan glede seg som meg til ting!! Det er jeg HELT sikker på. Jeg gleder meg MAKS til små fine ting. Og når det er en litt større, som en tur eller noe, da er jeg HELT gira!

Og nå er det bare en liten time til jeg må gå avgårde herfra. Ut i den store vide verden. Eller det vil si…til Oslo S, og så med toget til Bergen.
Og der venter Kjersti, – Minmatgaleverden.no

og regnvær, og hyttetur, og skravling, og foto,  og herlige kaker som Mester-bakeren har ordnet <3

 

Er det noe rart jeg gleder meg?? 😀 

Nå må jeg stikke ut døra snart…Ha en flotters kveld. Jeg holder deg oppdatert, med NYTT fra Bergen i morgen. På toget er det dårlig dekning tror jeg…

 

 

#ferie #tur #kaker #hytte #bergen #minmatgaleverden #vennskap

25 kommentarer

Siste innlegg