Gull og glitter i Botanisk hage <3

 

Lykken finnes også i Botanisk Hage i Oslo.
Jeg er stappfull av energi etter Bergens-turen min, og hva passer vel bedre enn å danse i gull og glitter i Botanisk Hage samtidig som jeg gjennomfører noen av foto-oppdragene mine da?

Dagens oppdrag ble gitt av Etdiktomdagen, og lød sånn:

Et høstbilde fra Botanisk hage

Vel…her får du ikke bare ett, men en hel liten dans. For det glitret og skinte fra alle de fargerike bladene både i trærne og på bakken. Og jeg må innrømme at dagens “outfit” er nøye gjennomtenkt, fargemessig..Men det ser du vel?

 

 

 

 

 

 



Da håper jeg at Etdiktomdagen godkjenner foto-oppdraget. Jeg VAR i Botanisk hage og dette er et høstbilde. Håper det holder 😉

 


Har du hatt en fin høstdag?

 

 

#høst #challenge #fotoutfordring #oppdrag #botaniskhage #høstbilde #foto #dans #outfit

39 kommentarer

Siste innlegg