Snakk om å matche høsten da ;-)

Ingenting overlatt til tilfeldighetene ved denne foto-shooten nei…  Kommer ruslende med kameraet, der i Botanisk hage, på jakt etter noe å knipse for å fullføre noen av foto-oppdragene. Kjolen er valgt med omhu, fordi det var høst…
Men ikke visste jeg at jeg skulle møte på et kjolefarget blomsterbed 😀

 

Jeg blir egentlig ganske lattermild av sånne bilder…

 

“Mmmm….Ferdinand…lukter på blommorna….” 😉

 

Det var noen deilige timer i Botanisk hage, og jeg fant noen av bildene jeg var på jakt etter. I tillegg til disse da. Utrolig hva noen timer sånn i sola, blant blomster og trær kan gjøre for det som skjer på innsiden av skallen. I hvert fall for MIN. Er enkel å glede jeg  🙂
 


Er du enkel å glede?

 

 

#sol #botanisk #hage #høstfarger #høst
 

40 kommentarer

Siste innlegg