Du vet det er …

…”en liten stund siden” du har vært på nudist-strand….

…når du ser for deg at opplevelsen på “The Well” (Spa) til helga kan bli muligens liknende tegningen her…

 

Til opplysning til de som ikke vet: Det er naken-spa! Men man KAN kjøpe bikini.. Jeg skal dit med en gruppe jenter, så jeg luller meg inn i fellesskapet, og tar med fikenblader….
Moro med samling med gamle venninner, for å feire en bursdag, naken eller ei 😉

 


Har du vært på The Well?
Er du glad i spa?

 

#spa #thewell 

31 kommentarer
    1. Hahaha har ikke vært der men har vært på et annet slikt spa i Finnland og der var det ikke lov med klær og det var damer og menn sammen, bare gjett en som hadde digre øyne eller (meg) hahahaha

    2. Jeg har ikke vært på The Well, men jeg har en avtale med Bestisen om at når hun er ferdig med all behandling og føler seg i god form, skal vi dra dit for en dag eller kanskje en hel weekend ;o))

    3. the well har jeg ikke hørt om,men det blir helt sikkert kjekt da,litt kleint med det samme,men tenker det går over før spaopplevelsen er over,kos dokke

    4. Du verden,, 😀 Jeg har vært på massasje greier to ganger.. en gang i Spania. En vakker ungjente og et rom fylt av dufter og en romantisk glød. Så jeg hadde store forventninger da jeg et par år senere bestilte massasje timer på et sted nær Grand på Karl Johan, til både meg og madammen. Men gudbedre,, der møtte jeg en laaaang og hengslete svensk av en mann, som lekte kasteball med meg og klaska meg oppetter veggene. SÅ dermed forsvant alle SPA tanker ut av mitt hode 😀

    5. Visste ikke at det fantes. Nærmeste jeg kommer er da vi var i Romania for lenge siden og smurte
      oss inn med leire som skulle tørke for så å hoppe i sjøen etterpå. Veldig befriende følelse, men er ikke sikker på om jeg hadde vært med på naken spa her…..
      Håper det blir en fin opplevelse hvertfall…:)

    6. He he he, kul tegning! The Well og dens nakenhet har skremt fletta over flere jeg kjenner. Derfor har jeg ikke våget å dra dit enda, men den dagen jeg tør så blir det MED bikini😂

    7. Har vært på spa men aldri naken…tror jeg hadde holdet meg for både her og der jeg også.. Men klarer man å slappe av er det nok befriende og avslappende.. Blir nok hyggelig uansett :)) Klem <3

    8. naken spa…ja ok, ja hvorfor ikke…nudisteri er mere enn slags mental prøvelse for meg om skulle slengt av meg klærne; første ranke fpr til om slenger meg i kaldt vann og går opp av vannet og folk ser og ler o roper ‘se på den derre lille korken av en tannpirker!’ …åhh grøss; men da får man se selv om hva som skjer.
      Rull ut puppa o nyt spa

    9. Der har jeg faktisk vært:)
      Dog kjøpte jeg både bikini og sjal til å pakke meg inni, så det ble IKKE noe nakenbading på meg. Men det var en helt aldeles nydelig opplevelse som jeg likte veldig godt.. Så nyt og kos deg!!:)
      Storken til deg<3

    10. Hehe .. nei, har aldri vært på The Well, aldri hørt om det, og er nok en sånn som aldri kunne tenkt å gå dit heller. Har ikke vært på nudiststrand heller jeg ser du. Bade naken ja, men ikke sammen med en haug med andre. 😉 Liker ikke spa så godt heller. Sliter litt med å slappe av når fremmede skal ta på kroppen min. Sliter visst med å slappe av i det hele tatt, er vel derfor jeg sitter her i dag …

    11. Jeg har aldri vært på spa, men det høres deilig ut og noe man burde unne seg iblant. Likevel er jeg litt usikker på om jeg ville vært naken, men med venninner man kjenner godt så går det nok an. Ha en flott dag! :o)

    12. Hihi…jeg har vært på en nudiststrand en gang, i Syden, på 80 tallet. Og det var slett ikke meningen. Jeg tullet meg fort bort derfra igjen 🙂
      Har overhodet aldri følt behov for å sprade rundt naken 🙂
      Sjelden jeg gjør det hjemme alene også. Det er liksom ikke helt meg.
      Spa, høres utrolig herlig ut. Jeg har vært på i Riga en gang. Det var både billig og luksuriøst. Jeg har også vært i Syden, men da var det kun massasje 🙂
      Det er viktig å la seg bli tatt litt vare på iblant 🙂
      Kos deg masse når du skal med venninnene på naken spa 🙂
      <3

    13. Aldri vært på the well, eller andre varianter av naken Spa. Men skal kose meg i Spa avdelingen på Støtvig en dag nærmere helgen, – og gleder meg til det . Jeg synes nemlig det er gode rammer for egentid

    14. Nei der har jeg ikke vært..og jeg er ikke så glad i å gå naken..før var jeg det..da lå jeg naken om natten og likte det..nå må jeg på med truse og føler meg såå naken om jeg sprader rundt uten noe….hihih..Så det er nok ikke for alle..Kos deg!

    15. Så gøy da! Ja når dere er flere venninner blir det tryggere liksom. Det lengste jeg har opplevd er boblebad med begge kjønn i badedrakt! Det er vel rene nonneliv det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg