“Barn som plasker i sølepytt”

“Barn som plasker i sølepytt”

Nå skal det sies at det er bittelitt vrient å oppdrive noen barn som plasker i sølepytt…Og at jeg blir nok muligens tatt for litt suspekt om jeg fyker rundt og tar bilder av andres barn..SÅ…jeg måtte ty til “egne barn” i dag som du ser..for å gjennomføre foto-oppdraget fra Fruvinningland/ Tone.


Pepper var med på landet en tur, og kunne ikke holde seg i det vi ankom jernbanestasjonen på vei hjem. Sølepyttene ble bare FOR fristende..Men det gjør jo ingenting, når man har støvler på 😉

“Se på meg nå Frodith!!!”

Og jeg så og så, mens han steppet rundt som en Fred Astaire helt til toget kom… 

Som du ser har jeg gjennomført en del av oppdragene nå, men noen gjenstår ennå. Skal få gjort noen flere ja!

 

 

 

#barn #sølepytt #rotter #foto #fotooppdrag #challenge #fotoutfordring

21 kommentarer

Siste innlegg