Adoptiv-søs begynner å bli voksen!!

Verdens beste adoptiv-søster har bursdag i dag!!!!

Hva er så en adoptiv-søster? Er det noe mamsen og papsen tok til seg da jeg vokste opp? Neida…Ikke i hele tatt. Så hvordan er det mulig da? Hvordan kan hun da være adoptivsøster? Går det an liksom. Ikke vokst opp i samme familie, og hverken hennes eller min familie kjenner til hverandre…..Å jada…her på blogg går alt an!!

Lady August og jeg traff hverandre utafor bloggen etter nesten et år som blogg-naboer…og det jeg fant var en vakker, nydelig jente som godt kunne vært søsteren min. For det kjentes helt naturlig og kjent og lett å prate.  Med en gang.

Og søknad om å få  bli søsteren min kom dagen etter første treff ( i 2012), og den ble signert sporenstreks av meg så klart…
Hadde ikke trengt noe søknad jeg vel!!! Vi VAR bare søstre fra  første treff vi…det var det ingen tvil om…. Kanskje var vi  det LEEENGE før den gangen også….

 

Og siden har det blitt massevis av treff. Fordi Ladyen er en person jeg liker å ha i livet mitt, også UTAFOR.. Her inne deler vi masse, og ser hverandre ikke SÅ ofte UTE..Men hun er en av de jeg ser på som mine venner. Hun er er en som gir gode råd, når det butter litt i mot. Hun er rask på bakrommet eller sender en sms, når ting tydelig er vanskelig for en av oss. Hun var den første som sendte meg sms etter jeg våknet fra en operasjon jeg hadde for noen år siden.

Jeg trodde at jeg hadde nok venner og fine folk i livet mitt jeg, når jeg var blitt voksen og alt..Men sånn var det ikke. Det var plass til flere, og en adoptert lillesøster var visst midt i blinken for en voksen Frodith.
Av og til treffes vi alene, av og til er Englebassen hennes med, og begge deler er like koselig.

 

Nå har jeg kjent Lady August i 5 år, både her inne og utafor faktisk, og hun har funnet en plass hos meg, som ikke blir LEDIG med det første for å si det sånn 🙂 Herlige adoptivsøstere vokser ikke på trær altså!! Så jeg var heldig som fant MIN så lett <3
Her er hun: 
Verdens morsomste, mest kreative, snille, optimistiske, positive, kloke, varme, omsorgsfulle Lady August!!

(Jepp- det er Pepper som er med på kafe den gangen…midt i advents-kalender-tiden for noen år siden)

 

Og her er fra vårt siste møte i sommer, bittelitt peslkledde i sommervarmen.. 😉

 

Kjære søs!!

Gratulerer med dagen <3

Jeg er så glad for at du er søsteren min her på blogg, og en god venn på utsiden. Alltid koselig når vi treffes, alltid naturlig, alltid kjent 🙂

Jeg er jammen glad jeg traff deg, og at vi fant hverandre så veldig!!. Et vennskap jeg setter stor pris på og det vet du jo <3

Håper du får gaven min i posten i dag, og håper vi sees snart igjen, for å skravle litt. Det er jo ikke SÅ lenge til jul, så litt juleshopping burde vi vel få til i år også 🙂

 

Kos deg maks i dag <3 

Stor god klem fra Store-søs

Og siden jeg er LITT redd du blir lei deg om ikke sjiraffen dukker opp i år også, så KLINKER JEG TIL med sjiraff-bursdagsdansen igjen 🙂 

 

 


 


 

 

 
(Sjiraffdrakten har JEG fått i bursdagsgave av Lady August et år. Flittig i bruk .)

Kake blir det ikke…du får noe annet…når gaven kommer i posten 😉

Ha en super dag <3

Kjenner du Lady August?
Har du noen på blogg som betyr litt ekstra for deg? 🙂

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner

24 kommentarer
    1. Herlig med en adoptivsøster. OG gratulerer til selveste Lady August. Den sjiraffbursdagshilsenen er superherlig, så den må jo bare komme igjen år etter år etter år… 🙂

    2. Vi er jammen eldige som har noen superfine folk vi er blitt kjent med i voksen alder som føles som familie <3
      Utrolig magisk med sånn selvsagt <3 Nesten best den selvsagte familien , både de med samme blod, navn og energi <3
      Gratulerer <3

    3. Koselig innlegg med fine og artige bilder.. dere er jo kreative begge to og kler hverandre godt <3 Gratulerer så mye til det fine bursdagsbarnet.. :)) Klem til dere begge <3

    4. Ååååå tuuusen takk søs, nå ble jeg suuuperglad 😀 Akkurat kommet fra tannlegen og greier. Du er bare den beste søstra jeg vet <3 <3 <3 Stoooor god søsklæm 😀

    5. Så koselig å lese om deres forhold. Gratulere så masse med hennes dag 🙂 Jeg vil også gjerne ha en slik venninne, men jeg kommer da ikke til å kalle henne søster. Søsken for meg er de man er oppvokst med, og man har minst en foreldre felles. Jeg hadde en gang en venninne( se hadde), og hun prøvde å tvinge mine barn til å kalle henne tante Nita. Men de sa kun navnet hennes som var Anita. Hun ble utrolig sur på barna mine, og hun kjeftet på dem. De skulle kalle henne TANTE! Selv om dette var en barndomsvenninne, så måtte jeg virkelig bare kutte båndet. Hun trakk all energi ut av meg, og det var hardt å følge hennes vei. Hun kalte meg “søster”, men for meg var hun en stund venninne. I dag så er hun mer eller mindre glemt. Jeg har noen fine og morsomme miner med henne, og de glemmer jeg ikke 🙂

    6. Så koselig! og ja..jeg er også så heldig å ha blitt kjent med Lady august her inne…En herlig dame som jeg bare må besøke på bloggen….:-) Har fått noen veldig kjære bloggere jeg også…selv om jeg ikke har truffet dem personlig…GRATULERER SÅ MYE TIL LADY AUGUST!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg