Med Salt og Pepper i middagen… ;-)

Da jeg kom hjem i dag ble jeg SKIKKELIG fornøyd!!
I går var jeg jo ute på restaurant og spiste, og det var veldig deilig. Men i DAG når jeg kom hjem var det jammen meg noen som hadde laget middag til meg og greier. Som regel er det jo meg som lager middag her hjemme, så jeg ble skikkelig overrasket over å se noen andre i sving på kjøkkenet.

Pepper overvåket det hele, mens Salt tok seg av selve kokkeleringen..
 

Jeg driver jo og overvåker vekta litt nå om dagen, så det bekymret meg ikke veldig at det kanskje LITT lite å servere til 4 “personer”…

 

Stolt som en HØNE serverte Salt  tidenes beste pannerett..

For å si det sånn: Den var så smakfull at det ble IKKE NOE igjen… 😉

Tar meg en liten sjokoladebit jeg….

 

 

Hva har du hatt til middag i dag?

 

 

#middag #rotter #mat #kokkelering 

27 kommentarer

Siste innlegg