Danser med solen :-)

Når solen stikker bak en sky…og det gjør den jo stadig vekk nå i disse dager…så går det jo an å skaffe seg sin egen sol. Og danse litt rundt med den…
Solen kan man hente fram fra innsida…og med litt hjelp fra en ny gul kjole så blir det hele ganske fint 🙂 
Fargerike klær har mye å si for humøret, og hva gjør vel ikke en GUL kjole med en blå mandag?? Vel, nå var ikke mandagen så veldig blå i utgangspunktet, men for å være HELT sikker på at det ble en bra dag pyntet jeg meg litt i går. På en helt alminnelig mandag <3

 

Ok …da er jeg klar…til en aldri så liten svingom i spisepausen min 🙂

 

Først litt den veien….

Og så litt andre veien…

 

Og svinge seg litt med det fine skjørtet..

 

 

Dette kaller jeg kjole til å bli glad av altså.
Dette kalller jeg å danse med solen..

 

 

Håper du får en fin dag, med mye sol! Enten fra himmelen, eller den du skaper selv 😉

 

#sol #humør #klær #kjole 

22 kommentarer

Siste innlegg