Om å plystre i regnværet…

Ja..her driver jeg fortsatt å danser liksom…
Neida… har karret meg hjem..Og dansebildet  er fra i går..

I dag silte regnet på fargerike paraplyer. Men bildet kunne NESTEN vært fra i dag.. For selv om regnet silte, frostrøyken lå og “lurte” i munnviken…klar til å poppe ut når som helst og mørket har ligget tungt på himmelen, så tok jeg meg selv i å PLYSTRE høyt der jeg flakset hjemover gjennom vanndammene..

Jeg har en energi jeg ikke har kjent på lenge. Og jeg vet ikke hvor den kommer fra. Annet enn fra meg selv kanskje…For det gjelder å plystre litt når det regner….det gjelder å ikle seg gule kjoler når november nærmer seg…. det gjelder å ta tak i et tre og filleriste det så røde fine løvblader lager et mykt teppe du kan danse på..
Det gjelder å kjenne litt på det som er BRA, i stedet for å trekke ned rullgardina i ethvert rom du går inn i..

 

#glede #høst #hverdager #energi

 

 

13 kommentarer
    1. Så utrolig fint bilde av deg da. Og misunner deg litt som kler gult så godt, er jo en favorittfarge i år….
      Jeg kan ikke gå med det, men kanskje kjøpe meg noen gule støvler…..:)

    2. Så herlig å lese at du har energi og fart! Send over litt da! Nei da, jeg tøyser. Ta godt varee på energien din og plystre i regnet. Klem 🙂

    3. Danset sola inn i stua i dag i regnværet.
      Ett herlig innlegg som gjorde meg glad .
      Får jeg lov å spørre om hvor du har kjøpt kjolen din ,lekker gulfarge ,sånn vil jeg ha 🙂
      Ha en flott uke og ei riktig god natt med søvn 🙂

    4. Herlig bilde, og så fin du var i den gule kjolen :)) Så bra at du har masse energi og glede nå om høsten, jeg også kjenner energien er så så si helt tilbake nå etter flere uker med sykdom – og da setter en virkelig pris på god helse 😀

    5. Ja det har vært grått og trist i dag…og du hadde nok frisket opp med gul kjole og ditt glade åsyn!! Herlig!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg