Salt og Pepper hos rotte-bestemor ;-)

Ja…da var vi kommet så langt..
Stor stas å komme til rottebestemor.. Første stopp på vår tur på Strømstad Spa. Vi blir her til i morgen. Og ikke noe å si på gjensynsgleden her heller. Her var det bare slepe meg seg  kofferten inn.

“Frodith!! Kan vi gå inn!! Kan vi GÅ INN!! Kan vi SPISE!! SUUUULTEEN!! Skulle ikke vi spise indisk??? Hvor er maten??”

Spørsmålene haglet og de så ut til å ha glemt at jeg faktisk ankom SAMMEN med dem…

Fikk stappet dem ned i favoritt-stolen..For alle bestemødre har jo møbler som passer..Også de som er bestemødre til rotter.. 😉
“Når begynner det?? NÅÅÅÅR begynner det??”

 

De er ikke verdens mest tålmodige rotter, så når de har satt seg noe i hodet så er de ikke lette å snu….

Så nå sitter de PAL…og venter på The Voice…

Jeg og mamsen har spist indisk mat, og vi mimrer om “gamle dager”..(pøh…så gamle er de IKKE…)  Vi koser oss med hekletøy og snop. 

Ha en fin kveld <3

 

#rotter #tur #saltogpepper #bestemor 

10 kommentarer
    1. Rottebestemor ja,, akkurat.. jeg er ganske sikker på at det kjælenavnet hadde jeg fått tilbake med et vræææll om jeg hadde kalt madammen det 😛 Enjoy your weekend 😀

    2. Åh, DET både så og hørtes koselig ut! Perfekt med et stopp før strømstad. Og nå er dere vel snart klar for avgang. Kos deg videre på tur. Her blir det teaterøving og litt “sprell” i kostymer på senteret.Og så middag med gode venner. Men det blir tidlig kveld på meg. Åh, misunner deg spa, høres SÅ deilig ut! klemmer<3

    3. Jeg elsker disse kreative innleggene dine om Salt og Pepper 🙂
      Håper du har hatt en kjempefin kveld 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Nemmen så søt stol! den har jeg ikke lagt merke til før..:-) Kos deg hos mamsen og man er bare så gammel som man føler seg….hihihi.. ha en god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg