Glitrende høst..

Egentlig er vel snart høsten på vei ned fossen..Om ikke mange ukene kan vi si at det er vinter.. Men enn så lenge så glitrer det noen røde og gul-gule blader rundt omkring. Og jeg fortsetter min lille jakt for å få fullført flesteparten av  foto-oppdragene  jeg fikk for noen uker siden. Mange er gjennomført, men noen gjenstår..

Jeg trasket en liten tur i halv-søvne, langs Akerselva i dag…og da fikk jeg tatt en del fine bilder. Det er ikke ALT man kan få tatt med kun mobilen, men den er ganske bra på kvalitet så det er nesten bare macro-bilder som ikke blir noe særlig…
Men jeg fikk hvertfall fullført oppdraget til Utifriluft.blogg.no: 

Foss med høstløv ved siden av

 

 

Begynner å nærme meg slutten av oppdragslisten 😉

Har du hatt en fin høstdag? 🙂

#høstløv #foss #høst #oppdrag #fotooppdrag #utfordringer 

20 kommentarer

Siste innlegg