Takk til deg <3


Jeg er bare en snartur innom for å takke deg som er innom og leser hos meg. Det er SÅ koselig at du kommer innom jevnt og trutt. Leser..legger igjen kommentarer og viser at du setter pris på bloggen min. Det er nemlig gull verdt for meg! Jeg elsker jo å pusle med denne bloggen..Skrive, tegne, ta bilder, lage rare konkurranser eller utfordringer…Ja..i det hele tatt… 

Og da er det jo litt moro at folk koser seg MED meg..At noen setter pris på hva man styrer med her inne..
I hverdagen er det så travelt for meg for tida, så jeg rekker ofte ikke å svare på kommentarer dere legger igjen. Jeg prioriterer som regel HELLER å ta en tur på DIN blogg, for å lese litt  og kommentere der…siden jeg MÅ prioritere litt i de travleste tidene. 

Så derfor dukker jeg opp her NÅ da, for å fortelle deg hvor stor pris jeg setter på deg som stikker innom…Ikke tro noe annet, om det blir litt stille herfra… 🙂 
 


Klemmer deles ut <3

 

#takk #klemmer 

15 kommentarer
    1. Jeg er nok litt dårlig til å kommentere,men har jo blitt veldig glad i både deg og bloggen din Selv om vi ikke bor i samme blokka så er du i mitt hjerte 💓

    2. Det er alltid spennende å se hva du tenker på, eller har funnet på av artige “sprell”. 😉
      Også er jeg så fascinert av ay du får tid til å legge inn så ofte og mye. Både når dey gjelder tegninger og konkurranser.
      Det krever mye tid, så at du ikke rekker å kommentere alt er helt forståelig.
      Du har en flott blogg! 🙂

    3. Det går ikke an å rekke ALT. Prioriteringer må til. Jeg er nok en dann og vann blogger, kan gå mange dager uten jeg er på blogg….men jeg har dere jeg alltid besøker. En liten gjeng :). Føler nesten jeg kjenner dere litt, tar meg av og til i å fortelle om dere og hva dere holder på med….da føler jeg meg litt smårar :))).
      Kjempefint bilde av deg :D.

    4. Må innom deg da…For din blogg vil man ikke gå glipp av…Forstår at du har mye å styre med…og man må jo bare gjøre det man føler man orker…og har tid til….Ha en god kveld og en god ny uke! klem fra meg!

    5. Og takk til deg som lager til en slik flott blogg <3 😀 Håper du har fått ladet godt i helga, og er klar for en ny uke 😉 Kanskje fått litt julestemning fra alle de supre innleggene også ;D hehe

    6. Eg har såvidt begynt å blogge igjen, og veit ikkje korleis det kjem til å gå, men om eg skal lese blogg, så blir din lest, berre så du veit det! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg